قالیباف با اشاره به نظر آیت الله سیستانی درباره امنیت ایران این مسئله را در سایه ولایت فقیه دانستند و افزود : ایشان با عظمت در مورد نظامی که ولی فقیه در آن حضور دارد، صحبت می کردند و به راستی نیز امروز کشورمان به یک جزیره امنی تبدیل شده است

 

 

شرق پرس: شهردار تهران ضمن اشاره به دیدار خود با آیت‌الله سیستانی گفت: در دیدارهای سال‌های گذشته ایشان بر مشکلات زائران اشاره کرده بودند، در دیدار امسال نیز بر لزوم ایجاد و ارتقای سطح تسهیلات برای زائران امام حسین(ع) تاکید کردند.
 
 
 
محمدباقر قالیباف در گفت‌وگو با ایسنا به کربلای معلی گفت: پیش از خروج از نجف اشرف به دیدار آیت الله سیستانی رفتم، در این دیدار ایشان به امنیت مجموعه نظام جمهوری اسلامی و کشورمان اشاره کردند.
 
 
 
قالیباف ادامه داد: ایشان با عظمت در مورد نظامی که ولی فقیه در آن حضور دارد، صحبت می کردند و به راستی نیز امروز کشورمان به یک جزیره امنی تبدیل شده است که برای داشتن این نعمت اگر شبانه روز شهداء را دعا کنیم، کار زیادی انجام نداده‌ایم.
 
 
 
به گزارش ایسنا شهردار تهران تاکید کرد: امیدوارم این امنیت را به عنوان یک امانت به همراه نظام جمهوری اسلامی به خوبی به نسل های بعدی منتقل کنیم.