مهناز دختر 32 ساله ای بود که دلباخته فریبرز 23 ساله شده بود و همین مسئله موجب این شد تا فریبرز به هر بهانه ای از وی پول بگیرد و خواسته های شیطانی داشته باشد

نقشه شوم پسر 23 ساله برای دختر 32ساله پولدار

 

مهناز، زمانی که از فریبرز شنید مقیم سوئد است و می توانند با هم از ایران بروند بیشتر آشنا شد و تحت تاثیر وعده های وی قرار گرفت برای اثبات علاقه اش به فریبرز از انجام هیچ کاری برای وی دریغ نکرد. 

فریبرز جوان ۲۳ ساله ای بود که اصرار داشت اقامت سوئد را دارد، این در حالی بود که فریبرز یک سال بیشتر در آن کشور حضور نداشته است.

 

مهناز نیز دختر ۳۲ ساله ای بود که دلباخته فریبرز شده بود و همین مسئله موجب این شد تا فریبرز به هر بهانه ای از وی پول دریافت کند و از مهناز خواسته های عجیبی داشته باشد. فریبرز حتی مهناز را به خانه خود برد و او را در دام شومش انداخت.

در یک روز که مهناز به همراه فریبرز برای دریافت پول به بانک رفتند، مهناز پولی از بانک دریافت کرد و آن را به فریبرز داد تا برای هزینه های اخذ اقامت در سوئد خرج کند اما فریبرز پس از دریافت پول هیچ گاه پاسخ تلفن های مهناز را نداد.

مهناز تازه متوجه شد که چه کلاهی بر سرش گذاشته شده و چوب اعتماد بی جا به فریبرز نه تنها باعث شد  پولش  را از دست بدهد بلکه فریب شیطانی وی را هم بخورد.

مهناز با مراجعه به دادسرای ناحیه دو تهران ماجرا را به بازپرس شاهنگیان از  شعبه چهاردهم بازپرسی این دادسرا شرح داد و ماموران آگاهی نیز پس از بررسی دوربین های بانک موفق به شناسایی فریبرز شدند.

پس از دستگیری فریبرز، وی در ابتدا منکر آشنایی با مهناز شد اما زمانی که متوجه شد با توجه به فیلم  های ضبط شده توسط دوربین های بانک چاره ای جز گفتن حقیقت ندارد اتهام خود را قبول کرد و با بازگرداندن پولی که از مهناز با کلاهبرداری و فریب گرفته بود رضایت او را جلب کرد و به این ترتیب این پرونده خاتمه پیدا کرد.