نقویان در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: همچنان که از فروریختن پلاسکو می‌شود درس‌ها گرفت، پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد، ساختمان ۵۰ ساله در دو ساعت فروریخت.

 

حجت الاسلام نقویان گفت: حال که با رحلت آیت‌الله هاشمی، ستونی از ستون‌های مهم انقلاب فرو افتاد باید بتوانیم درس بگیریم.حجت الاسلام نقویان، در مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که به میزبانی حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در مسجد قبا برگزار شد، اظهار کرد : مردم ما توقعشان از حاکمان و سیاستمداران، آن توقعی است که در آیات و روایات برشمرده شده است.

وی ادامه داد: امیرالمومنین علی (ع) صریحا فرمودند« الناس بأمرائهم اشبه منهم بآبائهم »، یعنی «مردم به حاکمانشان بیش‌تر شبیه هستند تا به پدرانشان »، اگر در جامعه‌ای دروغ رواج پیدا می‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: حال که در این سوگ بزرگ و با رحلت آقای هاشمی، ستونی از ستون‌های مهم انقلاب فرو افتاد باید بتوانیم درس بگیریم.

همچنان که از فروریختن پلاسکو می‌شود درس‌ها گرفت، پلاسکوی نظام را مراقب باشیم که فرو نریزد، ساختمان ۵۰ ساله در دو ساعت فروریخت.

نقویان ضمن تشکر از برگزار کنندگان مراسم یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت : مهم نیست میزبان این مجلس به کدام جناح و حزب و دسته‌ای وابسته است.آن‌چه این انقلاب را همچنان نگه‌ می‌دارد، اتحاد و همدلی است./ انتخاب