مهدي پور گفت: دستاوردهاي كارآموزان مركز فنی و حرفه ای بهشهر در رشته هاي جوشكاري، تراشكاري، مكانيك، تراشكاري، كشاورزي ،برق و فعاليت هاي آموزشگاههاي آزاد فني و حرفه اي در این نمایشگاه به نمايش گذاشته خواهد شد.

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید هاشمی نژاد بهشهر و بمناسبت ششم مرداد و هفته ملی مهارت ، کارآفرینی وترویج آموزشهای فنی و حرفه ای نمایشگاه توانمندیهای کارآموزان مرکز ثابت دولتی و انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد بهشهر برگزار خواهد شد.

 

 

namayeshgah-behshahr1

 

علی مهدی پور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای بهشهر با بیان این خبر افزود: دستاوردهای کارآموزان این مرکز در رشته های جوشکاری، تراشکاری، مکانیک، تراشکاری، کشاورزی ،برق و فعالیت های آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

مهدی پور با اشاره به رویکرد جدید سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبتنی بر نظام بازار محور افزود: در این راستا این مرکز مهارت آموزی با واگذاری بخشی از فضای آموزشهای مهارتی خود به کارآموزانی که متقاضی خود اشتغالی هستند ازحضور موثرآنها در این نمایشگاه خبر داد.

 

این عضو کارگروه اشتغال شهرستان هدف از برگزاری این نمایشگاه را نمایش توانمندیهای این مرکز مهارت آموزی و انجمن صنفی آموزشگاههای آزاد دانست و افزود: در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت وملت نامگذاری شده است در تلاشیم تا با همدلی و همزبانی بخش دولتی و بخش خصوصی منشاء خدمات ارزنده به جوانان جویای کار و کارآفرین باشیم.

 

گفتنی است این نمایشگاه ازدوشنبه  ۵ مرداد ماه تا پنجشنبه ۸ مرداد ماه در طبقه فوقانی پاساژ تندیس صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۳ و  عصرها ۱۷ الی ۲۰  دایر خواهد بود.