نمایشگاه بزرگ کتاب گلوگاه با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی و با حضور مسئولان و دانش آموزان و علاقه مندان به کتاب در شرق مازندران برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس بمناسبت بیست و سومین دوره هفته کتاب ، نمایشگاه کتاب با موضوعات مختلف در محل کانون  فرهنگی تربیتی  شهید غلامعلی کلبادی نژاد برگزارشد .

 

این نمایشگاه با حضور مسئولان شهرستانی و توسط مادر شهیدان حجازی افتتاح شد.

 

 

در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب بابایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه با پر اهمیت بر شمردن نقش کتاب در زندگی فرهنگی جامعه افزود: توسعه فرهنگ مکتوب در اقشار جامعه و همچنین هرچه باشکوه تر کردن نمایشگاه کتاب و برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی باید مورد توجه دستگاهها ونهادهای مسئول قرار گیرد.

 

 

فرماندار گلوگاه، دادستان ،بخشدار کلباد، روئسا و مسئولان ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، اداره تعاون، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی نیز در این مراسم فرهنگی حضور داشتند.

 

 

با هماهنگی های انجام منتخب دانش آموزان مدارس شهید زاهدی و آموزشگاه دخترانه تربیت نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

لازم به ذکر است: نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان گلوگاه با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی با تخفیف ۵۰ درصدی از ۲۰ آبان   به مدت ده روز از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ شب در محل کانون  فرهنگی تربیتی  شهید غلامعلی کلبادی نژاد برپا می باشد که علاقمندان می توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

 

در ادامه تصاویری از افتتاح این نمایشگاه را ملاحظه می فرمائید: