آزموده در حاشیه بازدید شبانگاهی از پروژه های آسفالت در بهشهر گفت: نهضت آسفالت در مناطق حساس شهر که از این مشکل رنج می برند با جدیت در حال پیگیری است.

نهضت آسفالت در شهر بهشهر با جدیت پیگیری می شود

 

 

به گزارش شرق پرس حمید آزموده، شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از آسفالت معابر و خیابان پاسداران بهشهر در گفت و گو با ایرنا افزود: مناطق حساس شهر که از مناسب سازی آسفالت رنج می بردند در دستور کار قرار گرفته و با سرعت آسفالت این مناطق در حال انجام است.

 

 

وی اظهار داشت: خیابان قائم نیز از نقاط حساس بود که آسفالت آن عملیاتی شده و رضایتمندی مناسبی ایجاد شده است که امیدواریم با تحقق این طرح به فرایند کاهش بار ترافیکی در منطقه کمک شایانی شود.

 

شهردار بهشهر، همچنین به آغاز عملیات اجرایی پروژه آسفالت خیابان پاسداران بهشهر اشاره کرد و گفت :اجرای آسفالت در این خیابان به مساحت ۲ هزار متر مربع با هزینه ۷۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

 

آزموده با اشاره به اینکه پارسال بیش از ۳۳ هزار متر مربع از خیابان های بهشهر آسفالت شد ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های بهشهر ریخته شد.

 

وی گفت: تاکنون شهرداری بهشهر دراجرای طرح نهضت اسفالت درمعابرورودی غربی شهردر مساحت ۵ هزار مترمربع، بیش از ۷ میلیارد ریال هزینه کرده که این طرح تا ماههای آتی نیز ادامه دارد.

 

شهر بهشهر دارای وسعتی بیش از ۱۴۱۵ کیلومتر مربع، دارای ۲۶ هزار و ۴۰۶ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸۹ هزار نفر در شرق استان مازندران واقع است.