هنوز دو ماه از مرگ معصومه فولادی بانوی نکایی که از وی به‌عنوان کشته‌شده راه حفظ عفت یاد می‎شود، نگذشته بود که در دومین اقدام مشابه ربوده شدن این بانوی میاندورودی، افکار و نگاه‌ها را برای اقدام عملی علیه متجاوزان به عنف در مازندران، به سمت خود جلب کرد.

banoy-efaf454

 

 

به گزارش شرق پرس نگرانی زنان مازندرانی و صدای ضجه کودک ۲ ماهه در مراسم ختم بانوی ۲۱ ساله میاندورودی بیان‌گر فاجعه‌ای بزرگ در بین مردم مازندران است. بانویی که توسط شیطان‌صفتان ربوده شد و بعد از ۲ هفته، جسد تکه‎تکه‌اش در جنگل‎های نکا کشف شد.

 

چند روزی است که پرده از راز ربوده شدن بانوی ۲۱ ساله میاندورودی با پیدا کردن جسد وی در جنگل‎های نکا برداشته شد، نگرانی و استرس تاراج آبروی یک زن و بالاتر از همه یک مادر که کودکی هنوز منتظر است تا مادر با دستان لطیف، پستان در کام وی نهند و تشنگی و گرسنگی وی به پایان برسد، با مرگش به سرانجام رسید.

 

دل‌شوره‌های عجیبی را مردان و زنان روستای دارابکلای شهرستان میاندورود در دو هفته اخیر تجربه کردند، مردان دارابکلایی دست از کار کشیده بودند و برادرانه و پدرانه جای‌جای جنگل‎های اطراف روستا و منطقه را جست‎وجو کردند؛ خبر ربوده شدن این بانوی جوان هم برای‌شان به لحاظ اجتماعی و هم به لحاظ تعهد دینی و اخلاقی گران تمام شده بود.

 

اما همه صداها به مرگ و مراسم ختم تبدیل شد و جسدی که در تکه‌های نایلون پیچیده شد و در آغوش خاک آرمید اما صدای ضجه کودک شیرخوار همچنان گوش فلک را کر کرده است.

 

هنوز دو ماه از مرگ معصومه فولادی بانوی نکایی که از وی به‌عنوان کشته‌شده راه حفظ عفت یاد می‎شود، نگذشته بود که ربوده شدن این بانوی میاندورودی، افکار و نگاه‌ها را برای اقدام عملی علیه متجاوزان به عنف در مازندران، به سمت خود جلب کرد.

 

فولادی زمانی که خود را در چنگال رفتار هوس‌آلود یک حیوان انسان‌نما دید، حفظ عفت را به جانش خرید و در حالی که راننده با سرعت به سمت مخفیگاه شیطانی خود حرکت می‌کرد، با پرت کردن خود به بیرون، جانش را فدای عفیفه ماندن کرد.

 

به گفته مسئولان قاتلان بانوی میاندوروی دستگیر شدند و همچنین عامل قتل بانوی نکایی هم دستگیر شده است؛ حال مردم نیازمند اقدام عملی برای مجازات عاملان این رفتار ناپسند اجتماعی هستند.

 

هرچند شدیدترین مجازات هم نمی‎تواند صدای ضجه‌های کودک دوماهه را که به‌دنبال شیر مادرش می‎گردد و زمانی که ناامید می‌شود دستانش را در کام می‎نهد تا دقایقی آرام شود، تسلی بخشد و هر چند فرزندان معصومه فولادی دیگر نگاه‌های مهربان و پدرانه مادر را بالای سر خود ندارند اما برخورد قاطعانه دستگاه‌های قضایی و انتظامی می‎تواند راهی باشد تا پرونده سومی در این زمینه باز نشود.

 

امامان جمعه شهرهای نکا و میاندورود نیز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه خواستار برخورد فوری و قاطعانه دستگاه قضایی با مجرمان این پرونده شدند، در این مرحله انتظار این است که با پیگیری معقولانه، راه برای باز شدن پرونده سوم در این ماجرا بسته شود و خانواده‌ای دیگر داغدار و یا فرزندی بدون مادر نشود؛ همچنین عفت به مسلخ قربانگاه کشیده نشود.

 

 

 

 

 

فارس