امام جمعه گلوگاه در همایش امامان جمعه مازندران گفت : نمازجمعه قرارگاه فرهنگی است و باید از تمام توان خود برای استفاده از این ظرفیت برای روشنگری در جامعه و تحقق شعار سال تلاش کنیم تا در راستای تحقق منویات رهبری بیش از گذشته گام برداریم.

 

شرق پرس ( شرق مازندران) : همایش سراسری امامان جمعه استان مازندران با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در شرق مازندران و در محل انستیتو دخانیات تیرتاش گلوگاه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان گلوگاه در آئین آغاز به کار این همایش گفت : همه ما باید در عملیاتی کردن شعار سال با تمام توان وارد شده و اقدام عملی برای رفع مشکلات اقتصاد و اشتغال و مسائل مختلف انجام دهیم.
حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی افزود : نمازجمعه قرارگاه فرهنگی است و باید از تمام توان خود برای استفاده از این ظرفیت برای روشنگری در جامعه و تحقق شعار سال تلاش کنیم تا در راستای تحقق منویات رهبری بیش از گذشته گام برداریم.
معاون قضایی و فرهنگی دادگستری مازندران هم در این جلسه با تاکید بر نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت : ستاد امر به معروفی و نهی از منکر در تمام نهادها و ادارات فعال شده و ارتباط مناسب با ستاد استان برقرار می شود.
حجت الاسلام سید مرتضی موسوی ارسال بموقع و دقیق کارها و برنامه های انجام شده را به استان و همچنین ارسال اسامی اشخاص در پست های مختلف را از مهم ترین وظایف این شوراها و دبیران اعلام کرد.

 

همایش امامان جمعه مازندران در گلوگاه برگزار شد

وی با بیان اینکه یکی از موضوعات در احیای ستاد امربه معروف و نهی از منکر ارائه آموزش، است، یادآور شد: این امر در بخش های مختلف فرهنگی در دستور کار قرار گیرد و همه در این راستا دغدغه داشته باشند.
موسوی گفت : ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ستادی مهم و ضروری در کشور است و با توجه به اینکه مظلوم واقع شده است باید در احیای آن تلاش شود تا رنگ و بوی آن در تمام سازمان ها و جامعه دیده شود.
به گزارش ایرنا, همچنین در این همایش یک روزه علاوه بر حجت الاسلام والمسلیمن سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ربیع فلاح استاندار مازندران نیز در راستای نماز جمعه قرارگاه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل سخنرانی می کنند.