حزب توسعه و اعتدال استان مازندران اعلام کرد نخستین همایش این حزب در استان مازندران با حضور مرتضی بانک رئیس هیئت اجرایی در ساری برگزار می‌شود.

hezb-etedal5

 

 

به گزارش شرق پرس مهدی قاسمی اظهار کرد: همایش بزرگ حزب اعتدال و توسعه مازندران در جهت تبیین نقش اعتدال در توسعه مازندران و پیشبرد گفتمان تدبیر و امید با حضور مرتضی بانک معاون نهاد ریاست جمهوری و رئیس هیئت اجرایی حزب اعتدال و توسعه کشور در شهر ساری برگزار می‌شود.

 

 

وی افزود: سال دولت و ملت – همدلی و همزبانی این حزب قصد دارد در جهت تحقق شعار سال حرکت کند و برای اینکه کار های حزبی در مسیر درست حرکت کند و بتواند به اهداف خود برسد، حزب باید ساختار درست و منظمی داشته باشد.

 

 

دبیر حزب توسعه و اعتدال مازندران اظهار کرد: دولت تدبیر و امید بر آمده از تفکر اعتدال بود که مردم از آن استقبال کردند و در خرداد سال ۹۲ حماسه آفریدند.

 

 

وی با تاکید بر تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در رسیدن به اهداف یادآور شد: باید بتوانیم باهمگرایی همه نیروهای معتقد به گفتمان دولت در یاری رساندن به آن تلاش کنیم. 

 

 

قاسمی اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه به عنوان یک یار همراهان دولت می‌تواند نقش کلیدی همانگونه که تاکنون داشته است در فرایند برنامه‌ریزی و اداره امور در راستای اهداف تعریف شده داشته باشد که در این میان باید بتوانیم از تمامی ظرفیت‌ها برای کادرسازی و بهره‌گیری از آنها استفاده کنیم. 

 

 

وی افزود: در حال ساماندهی فعالیت تشکیلاتی خود هستیم و برای انتخابات نیز برنامه‌های مختلفی داریم.

 

 

به گزارش ایسنا, این فعال سیاسی یادآور شد: نخستین همایش حزب توسعه و اعتدال استان مازندران ۹ صبح روز چهارشنبه ۲۰ آبان‌ماه در سالن همایش اداره تامین اجتماعی مرکز استان جنب فرمانداری ساری برگزار می‌شود.