اسدالله دیوسالار در این همایش با اشاره به برگزاری موفق نخستین همایش حقوق شهروندی در استان مازندران توسط شهرستان بهشهر، اظهار داشت: یکی از اهداف این همایش تبیین و ترویج صحیح حقوق شهروندی در جامعه است.

همایش حقوق شهروندی در شرق مازندران برگزار شد

 

 

به گزارش شرق پرس دومین همایش استانی حقوق شهروندی امروز با حضور اندیشمندان و پژوهشگرانی از سراسر کشور در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور بهشهر برگزار شد.

 در این همایش اندیشمندان و استادان برتر استان و کشور به ارائه مقالات مختلف خود در زمینه حقوق شهروندی پرداختند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران در این همایش با اشاره به برگزاری موفق نخستین همایش حقوق شهروندی در استان مازندران و توسط شهرستان بهشهر، اظهار داشت: برای دومین سال متوالی، این همایش برگزار شد و یکی از اهداف این همایش تبیین و ترویج صحیح حقوق شهروندی در جامعه است.

 

اسدالله دیوسالار با اشاره به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مهمترین رویکرد این دانشگاه را عملیاتی کردن فرمایشات رهبری دانست و گفت: مازندران در سال گذشته تاکنون عملکرد خوبی در راستای نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی داشته و در همین راستا مقالات، کتب و همایش های مختلفی برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: چاپ یک هزار و ۷۵ مقاله، برگزاری یک هزار و ۴۶۱ همایش ، نشر ۱۹۷ کتاب، ارائه ۲۹۷ طرح پژوهشی و برگزاری ۳۵ همایش و ۴۶ اختراع ثبت شده از موفقیت های این دانشگاه در استان مازندران در طول مدت فعالیت است.

 

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران گفت : دانشگاه پیام نور دانشگاهی مردمی است و حمایت و مشارکت مردم و رسانه‌ها که همواره دغدغه مسائل دانشگاه را دارند، مسیر ترقی و توسعه فضای علمی دانشگاه پیام نور را هموار کرده است و امروز توانسته تحت تاثیر تلاش همه همکاران در سطح کلان به عنوان سیستم واحد دانشگاهی به این جایگاه مهم دست یابد.

 

دیوسالار با بیان اینکه تفاوت سیستم آموزشی اسلام و دیگر ادیان در این است که اسلام تنها به سیستم آموزشی اکتفا نمی‌کند بلکه تربیت را مقدم بر آموزش می‌داند، تصریح کرد: هر انسانی که بتواند نقش هدایتگری داشته باشد، معلم است و امیدواریم دراین راستا دانشگاه پیام نور نیز توانمندتر از گذشته وارد شود.

 

وی گفت: در این همایش بیش از ۱۳۰ مقاله ارائه شده که بیش از ۶۰ مقاله در قالب سخنرانی و پوستر ارائه می شود.

 

 

 

 

 

ایرنا