فرمانده سپاه میاندورود گفت: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج، همایش شکوه و ایستادگی با حضور پنج هزار نفر از بسیجیان گردان بیت المقدس و امام حسین (ع) شرق استان است.

basij-12

 

 

به گزارش شرق پرس سرگرد پاسدار حسین جناسمی در گفت‌وگو با تسنیم در میاندورود، اظهار داشت: بسیج با تکیه بر خداوند و پیروی از امام زمان (عج) هر لحظه آماده است تا برای امنیت مردم و شکوفایی اقتصاد کشور در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کند.

 

 

وی افزود: زمانی که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در ۵ آذر ۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادرکردند، جنگی و دفاع نبوده و امام دستور تشکیل بسیج را داد تا از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های اسلام دفاع کنیم.

 

جناسمی با بیان اینکه بسیج با مردم عجین شده است، تصریح کرد: بسیج از مردم و بطن مردم بوده به گونه ای که تاریخ نشان داد، هرکجا کشور با بن بست مواجه شد، این بسیج بود که سینه سپر کرد و در رفع مشکلات جامعه پیشگام شد.

 

وی تصریح کرد:به جرات می‌توان گفت تنها نیرویی که می‌تواند در برابر استکبار جهانی مقاومت کند، بسیج است زیرا بسیج تنها برای جنگ نیست و برای همه زمان‌های تاریخ است.

 

فرمانده سپاه میاندورود تصریح کرد: این جفا است اگر بگوییم بسیج تنها برای زمان جنگ بوده، زیرا پس از جنگ، بسیج نقش مهمی در سازندگی و خدمات دهی به مردم داشته است.

 

وی بیان کرد: دفاع در مقابل جنگ نرم دشمن و اجرای درست طرح‌های اقتصاد مقاومتی از مهم‌ترین اهداف بسیج است.

 

جناسمی افزود: امسال ۴۰ پروژه اقتصاد مقاومتی شهرستان تا دهه فجر افتتاح که با تکیه بر توان داخلی و استفاده از نیروی جوانان، شعار ما می‌توانیم را عمل خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه شعارامسال بسیج ” بسیج دست قدرت خدا است ” گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در سطح حوزه، ناحیه و پایگاه‌های مقاومت شهرستان اجرا می‌شود.

 

جناسمی بیان کرد: ۲۶ برنامه شاخص در این شهرستان اجرا که مهم‌ترین آنها نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی، برگزاری ۵ نشست بصیرتی روشنگری، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی، تجلیل از خادمین بسیجی، برگزاری کارگاه آموزش امربه معروف و نهی از منکر و همایش آشنایی زوج‌های جوان با سبک زندگی اسلامی است.

 

وی گفت: در هفته بسیج، چهار طرح اقتصادمقاومتی مجتمع دامداری سورک، پرورش قارچ روستای چوکل، مجتمع ماهیان گرمابی و سردآبی در بادله و پرورش ماکیان در دارابکلا به بهره‌برداری می‌رسد.

 

جناسمی تصریح کرد: مهم‌ترین برنامه هفته بسیج، همایش شکوه و ایستادگی با حضور پنج هزار نفر از بسیجیان گردان بیت المقدس و امام حسین (ع) شرق استان است.