در همایش پیاده روی خانوادگی نکا اقشار مختلف مردم شرق مازندران به همراه خانواده هایشان مسیر پنج کیلومتری میدان جانبازان تا مجموعه ورزشی سردار شهید طوسی را پیاده پیمودند.

همایش پیاده روی خانوادگی در نکا برگزار شد

 

به گزارش شرق پرس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی روز جمعه در شهرستان نکا برگزار شد .

 

 

 

در این همایش صدها نفر از اقشار مختلف مردم، دانشجویان، بسیجیان، ورزشکاران، اساتید، بازاریان و کارکنان دولت، به همراه خانواده هایشان مسیر پنج کیلومتری میدان جانبازان تا مجموعه ورزشی سردار شهید طوسی را در زیر نم نم باران پیاده پیمودند.

 

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در این همایش با تاکید بر توجه به امر ورزش همگانی و پیاده روی گفت: آحاد جامعه باید توجه به ورزش را در دستور کار خود قرار داده و در این راستا تلاش کنند تا ورزش همگانی به جایگاه واقعی خود برسد.

 

حبیب حسین زادگان افزود: توسعه همه جانبه ورزش استان در مولفه های مختلف ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه ای در جهت تحقق اهداف راهبردی وزارت ورزش و جوانان از برنامه های مهم ماست.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر امر ورزش گفت: ورزش یکی از مهمترین امور در پرکردن مناسب اوقات فراغت و افزایش سلامت در جامعه است که باید در کنار ورزش به امور مختلف فرهنگی، اجتماعی و … نیز توجه شود.

 

احمدعلی مقیمی ادامه داد: فراهم کردن امکانات مناسب ورزشی در شهر و روستا از مسائل مهم قابل توجه است تا از این طریق در افزایش سرانه ورزشی، توسعه ورزش و افزایش سلامت تلاش شود.

 

فرماندارنکا نیز در سخنانی با بیان اینکه برگزاری این همایش با هدف افزایش سلامت در جامعه بود یادآور شد: امروزه سلامت در کشورهای پیشرفته یکی از شاخص های مهم توسعه و پیشرفت است که باید مورد توجه ویژه ما باشد.

 

رحیم قاسمی طوسی با بیان اینکه با ورزش باید به جنگ بیماری ها برویم ادامه داد: پیشگیری از وقوع بیماری و ورزش مداوم می تواند بسیاری از مشکلات و بیماری ها را از بین ببرد و کاهش دهد که مردم ما باید به این مساله توجه کنند.

 

اسماعیل محمودیان، مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا نیز در سخنانی گفت: فرهنگ سازی در ورزش همگانی از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و همه مسوولان و مردم بایدبا تعامل و همکاری در این رابطه پای کار باشند تا شاهد توسعه و ترویج ورزش همگانی و افزایش سلامت در جامعه باشیم.

 

در این همایش شرکت کنندگان پس از طی کردن مسیرهای منتهی به مجموعه ورزشی سردار شهید طوسی ، در این مکان تجمع کرده و آیین پایانی این همایش و انجام مراسم قرعه کشی و اهدا جوایز به برندگان را برگزار کردند.

 

این همایش به همت شبکه بهداشت و درمان نکا و به مناسبت هفته سلامت با هدف ارتقای سطح سلامت مردم و ترویج فرهنگ ورزش در میان اقشار مختلف مردم با همکاری هیات ورزش های همگانی برگزار شد.