حجت الاسلام محمد هادی بهرامی در همایش یاوران وقف در بهشهر گفت:به بهانه هفته وقف همایش یاوران وقف را برگزار کردیم تا از واقفان،متولیان ومستاجرین و همه آنهایی که به نوعی کمک می کنند تا نیت و اقف به نحو احسن انجام شود تجلیل نماییم .

 

 

به گزارش شرق پرس به مناسبت هفته وقف، همایش یاوران وقف و تجلیل از یاوران وقف  از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهشهر  در محل امامزاده یوسف پاسند –رکاوند  برگزار شد.

 

در این همایش  که با حضور برخی از مسئولان شهرستان و موسوی تبار امام جمعه زاغمرز  برگزار شد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر به اهمیت نقش وقف پرداخت  و گفت:وقف سنت حسنه ای است که در طول  تاریخ انسانهای خیر اندیش به آن  عمل می کنند  و  عمل نیکی از خود بر جا ی می گذارند.

 

 

vagf-beh1 

 

حجت الاسلام  محمد هادی بهرامی  ، افزود:به بهانه هفته وقف  همایش یاوران وقف را برگزار کردیم  تا از واقفان،متولیان ومستاجرین و همه آنهایی که به نوعی کمک می کنند تا نیت و اقف به نحو احسن انجام شود تجلیل نماییم .

 

وی ادامه داد: می توان با تبلیغات و دعوت از مردم در اماکن متبرکه و امامزادگان مردم را نسبت به مسئله وقف آگاه تر ساخت.

در  ادامه این همایش موسوی تبار امام جمعه زاغمرز نیز در سخنانی وقف را  بسیار والا خواند و افزود:به وقف در دین هم سفارش شده است و اولین واقف حضرت علی (ع) بود .
وی خاطر نشان ساخت: فرهنگ وقف باید توسط همه ترویج شده  و این عمل نیک در جامعه شناسانده شود.

 

vagf-beh3

 

vagf-beh2

 

یاد آورمی شوم در خاتمه این مراسم از مجید رضایی کارشناس فرهنگی اداره اوقاف،علی رضایی خادم بقعه امامزاده عبدالحق (ع)،مهدی مقیمیان تبار ،علی دانشمند ،داودنعیم آبادی  ،خانم سعد پور،مرضیه جعفری،صادقعلی سعیدی،سید جمال حسینی و دیگر  یاوران وقف تقدیر شد و همایش با اقامه نماز جماعت و پذیرایی به صرف ناهار در امامزاده یوسف پاسند  ورکاوند خاتمه یافت.
سکینه نوری