مرد اخاذ به افسر تحقیق گفت: من معتاد بودم و پولی برای اجاره خانه، هزینه زندگی و خرید موادمخدر نداشتم بنابراین فکری به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم با عکسی که چند سال پیش پنهانی از دایی‌ام گرفته بودم، اخاذی کنم

اخاذی از دایی بدلیل شرکت در یک پارتی نامتعارف

 

پسری که در یک مهمانی شبانه از دایی خود عکس گرفته بود او را به دردسر انداخت.

 

 هفته گذشته مردی  با حضور در پلیس  فتای استان خراسان‌رضوی از خواهرزاده‌اش به اتهام اخاذی شکایت کرد.
 

شاکی به افسر تحقیق گفت: چند سال پیش به یک مهمانی  شبانه دعوت شدم و همراه خواهرزاده‌ام به آن مهمانی رفتم. سال‌ها از این ماجرا گذشت تا این که او چند هفته پیش مدعی شد عکس‌های شب مهمانی را دارد و اگر پولی به وی نپردازم، عکس‌ها را برای دامادم می‌فرستد تا آبروی مرا ببرد.

 

وی افزود: ابتدا گمان کردم دروغ می‌گوید و با این حرف‌ها می‌خواهد اذیتم کند. اما زمانی که عکس‌ها را ازطریق تلگرام برایم ارسال کرد، مطمئن شدم گفته‌هایش صحت دارد و می‌خواهد با انتشار آن، مرا به دردسر بیندازد.

 

شاکی ادامه داد: او ابتدا از من ۵۰۰ هزار تومان خواست. من هم پول را به حسابش واریز کردم. اما دست‌بردار نبود و در تماس‌های بعدی پول بیشتری از من می‌خواست. از ترس آبرویم و پاشیده نشدن زندگی خانواده و دخترم، دوباره برایش پول واریز کردم.

 

وی گفت : تاکنون حدود ۵ میلیون تومان به او پرداخت کرده‌ام اما دست‌بردار نیست و پول بیشتری می‌خواهد. درآخرین تماسش تهدیدم کرد باید چند برابر پولی که داده‌ام، دوباره بپردازم و برای این که عکس‌ها در تلگرام منتشرنشود، به من چند روز فرصت داده است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیسی برای دستگیری مرد اخاذ ادامه یافت تا این که متهم شناسایی و بازداشت شد . متهم با انتقال به پلیس فتا در بازجویی به اخاذی‌های سریالی از دایی خود اعتراف کرد.

 

مرد اخاذ به افسر تحقیق گفت: من معتاد  بودم و پولی برای اجاره خانه، هزینه زندگی و خرید موادمخدر نداشتم بنابراین فکری به ذهنم رسید و تصمیم گرفتم با عکسی که چند سال پیش پنهانی از دایی‌ام گرفته بودم، اخاذی کنم تا پولی از این راه نصیبم شود. حدود پنج میلیون طی چند مرحله از دایی‌ام اخاذی کردم. می‌خواستم پول بیشتری از او اخاذی کنم که با شکایت دایی‌ام ماجرا لو رفت .

 

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

 

 

 

 

جام جم