قاسمی درباره تاسیس هنرستان علوم و فنون دریایی در شرق مازندران گفت: در این هنرستان تربیت نیروهای متعهد و متخصص در رشته های متوسطه دوم مرتبط با علوم دریایی هم چون دریانوردی ، مکانیک موتورهای دریایی ، الکترونیک و مخابرات دریایی و .... انجام می گیرد.

honarestan-sakhteman16

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران سید علی قاسمی گفت :با توجه به قرار گرفتن روستای حسین آباد در مجاورت جاده ارتباطی به منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ، تصمیم گیری شد تا در مجتمع در حال ساخت روستای حسین آباد هنرستان فنی و حرفه ای علوم و فنون دریایی تاسیس گردد.

 

 

سید علی قاسمی در دیدار با علی خدمتگزار مدیر منطقه اقتصادی بندرامیرآباد بهشهر با بیان اینکه این کار مهم جز با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی صورت نمی گیرد ، افزود: در این هنرستان تربیت نیروهای متعهد و متخصص در رشته های متوسطه دوم مرتبط با علوم دریایی هم چون دریانوردی ، مکانیک موتورهای دریایی ، الکترونیک و مخابرات دریایی و …. انجام می گیرد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه رشته های مورد نیاز را مدیریت بندر اعلام کند ، تصریح کرد : با حضور پرسنل دریایی بندر و توانمند سازی این هنرستان در آینده نزدیک می توان با برگزاری دوره های تخصصی مرتبط با دریا ، ایمنی فرا ساحل ، کمک های اولیه دریایی و …. نیاز صنایع شمال کشور را نیز درمدت کوتاه مرتفع نمود.