فلاح اظهار داشت: هنرمندان تئاتر بهشهری در در مرحله ی سراسری بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه ، موفق به کسب عناوین برتر شدند.

هنرمندان گروه سیرانگ بهشهر, در جشنواره تئاتر سوره ماه درخشیدند

 

به گزارش شرق پرس مسعود فلاح، پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گروه نمایش سیرانگ بهشهر به سرپرستی ‘اللهیار هزارجریبی’ از گروه های فعال این شهرستان است که تا کنون توانسته افتخارات چشمگیری را کسب کند و این گروه با اجرای نمایش زخمه به نویسندگی و کارگردانی ‘مهیارهزار جریبی’ این بار نیز خوش درخشید و در مرحله ی سراسری بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه ، عنوان برگزیده را از آن خود کرد.

 

وی گفت: این گروه در قسمت های مختلف جشنواره به عناوین مختلف دست یافت که ‘مهیار هزارجریبی’ لوح تقدیر و جایزه دوم طراحی صحنه ، لوح تقدیر و جایزه سوم نویسندگی ، لوح تقدیر و جایزه دوم کارگردانی را دریافت کرد.

 

فلاح ادامه داد: در بخش موسیقی نیز تندیس جشنواره ،دیپلم افتخار و جایزه اول موسیقی به ‘ خشایار شاهانی’ تعلق گرفت و در بخش بازیگری زن نیز ‘ سارا یزدانی’ موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه سوم بازیگری شد.

 

بیست و چهارمین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و با هدف کشف و پرورش استعدادهای جوانان هنرمند و با تأکید بر سه اصل مهم «دانش، اخلاق، ایمان»، با شعار «معنویت، اندیشه و هنر» مهر ماه امسال در تهران برگزار شد.