ثبت نام چهره های سیاسی شهرستانهای میاندورود و ساری در انتخابات مجلس رفته رفته تنور انتخابات را در مرکز استان داغ تر کرد و می رود تا انتخابات پرشوری در اسفند ماه رغم زده شود.

ثبت نام شخصیتهای سیاسی ساری و میاندورود هیجان انتخابات را به اوج رساند

 

 

به گزارش شرق پرس ثبت نام کاندیدای حوزه ساری و میاندورود در واپسین روزهای ثبت نام شتاب بیشتری گرفت و هیجان در فرمانداری ساری را به اوج خود رساند.

 

 

 

 

ebrahimi

 

 

حجت‌الاسلام عباس‌علی ابراهیمی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز گذشته در ستاد انتخابات شهرستان ساری حاضر و در این حوزه انتخابیه نامزد شد.

 

 

ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز مازندران و از جریان اصولگرایی است.

 

 

yosefnejad

 

علی اصغر یوسف نژاد نماینده مطرح و شناخته شده ساری در دوره های پنجم و هشتم شورای اسلامی ،صبح پنج شنبه با حضور در ستاد انتخابات فرمانداری ساری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

 

 

سید محمد جعفری و رضا پیوندی دو عضو شورای اسلامی شهر ساری و برخی از چهره های سیاسی ،اجتماعی از مناطق تابعه حوزه ی انتخاباتی ساری و میان دورود یوسف نژاد را همراهی کردند.

 

 

یوسف نژاد،پیش از این سابقه ی معاونت پارلمانی وزارت اقتصاد و دارایی ،معاونت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،مشاور چندین وزارت خانه و نهاد صنفی و غیردولتی و بسیاری عناوین منطقه ای ورشهرستانی را در کارنامه ی خود دارد .

 

 

یوسف نژاد گزینه ی نخست جریان های حامی دولت و اصلاحات در انتخابات پیش روی مجلس در حوزه ی انتخاباتی ساری و میاندورود می باشد.

 

 

bahari

حجت‌الاسلام عباس‌علی بهاری صاحب‌امتیاز روزنامه محلی بشیر با حضور در ستاد انتخابات ساری، نسبت به ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کرد.

 

وی که در دوره دوم مجلس نماینده مردم ساری در این حوزه انتخابیه بوده از جریان اصلاح طلب است.

 

 

 

 

faramarz-

فرامرز نقیبی که ماهها پیش با استعفای خود از شورای شهر ساری کاندیداتوری اش را بطور غیررسمی اعلام کرده بود در روزهای گذشته باتفاق فرزندش در فرمانداری ساری حاضر شد و ثبت نام خود در دهمین دوره مجلس شورای اسلام را به ثبت رساند.

 

 

 

 

 

 

 

zaree

منصورعلی زارعی یکی از نامزدهای اصولگرای این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در روزهای اخیر به همراه هیات همراه جهت ثبت نام در انتخابات پیش روی وارد فرمانداری ساری شد.
 

 

وی فرماندار شهرستان ساری در دولت نهم بود و در انتخابات مجلس دور قبل یکی از گزینه‌های جبهه متحد اصولگرایان بوده است که سابقه حضور در انتخابات مجلس نهم را نیز دارد احتمال دارد .

 

 

 

 

 

لازم به ذکر است در روزهای گذشته محمد دامادی نماینده فعلی مجلس, علی بابایی کارنامی, شجاعی, کوروش یوسفی, محمدآقامیری و چند تن از شخصیتهای سیاسی دیگر نیز در این حوزه انتخابیه ثبت نام کردند که بنظر می رسد انتخابات اسفند ماه را در این حوزه پرشورتر خواهد کرد.