مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز با اشاره باینکه تامین اجتماعی استان مطالبه غیرقانونی دارد، تصریح کرد: نباید این اقدام تامین اجتماعی سبب برداشت از حساب آموزش و پرورش استان کند.

واریز حقوق کارکنان آموزش و پرورش با مشکل مواجه شد

 

 به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: به دلیل برداشت بدون هماهنگی تامین اجتماعی استان از حساب اداره کل، اکنون با مشکل واریز حقوق کارکنان آموزش و پرورش استان مواجه شدیم.

 

علیرضا یونسی رستمی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران در استانداری مازندران اظهار داشت: در پروژه مهر، مازندران در سال تحصیلی جاری رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

 

وی افزود: به دلیل برداشت بدون هماهنگی تامین اجتماعی استان از حساب اداره کل، اکنون با مشکل واریز حقوق کارکنان آموزش و پرورش استان مواجه شدیم.

 

سید علی قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه تامین اجتماعی استان مطالبه غیرقانونی دارد، تصریح کرد: نباید این اقدام تامین اجتماعی سبب برداشت از حساب آموزش و پرورش استان کند.

 

برداشت از حساب آموزش و پرورش استان با مصوبه استانداری بود

 

علی اصغر محمودی، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران نیز در این نشست اظهار داشت: هزار و ۲۷ نفر از نیروهای انجمنی آموزش و پرورش استان با شکایت به اداره کل، مشمول قانون تامین اجتماعی شدند.

 

وی افزود: به دلیل عدم پرداخت حق بیمه این افراد از سال ۸۸ تاکنون، تامین اجتماعی مازندران اقدام به برداشت حساب دیون بیمه خود از حساب اداره کل آموزش و پرورش استان کرده است.

 

 تسنیم نوشت: مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه رفع اختلاف دو دستگاه باید با هماهنگی دو ادارات انجام شود، تصریح کرد: برداشت از حساب آموزش و پرورش استان با مصوبه استانداری بوده است.