مدیرعامل باشگاه پیکان در واکنش به خبر رسوایی اخلاقی یکی از بازیکنان افزود: پس از این درگیری خدمه هتل به مدیر هتل شکایت می‌کنند و مدیر هتل نیز نماینده فدراسیون جهانی والیبال را در جریان این موضوع قرار می‌دهد.

واکنش باشگاه پیکان به خبر رسوایی اخلاقی یکی از بازیکنان

 

 

 

شرق پرس: مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در مورد مسائل مطرح شده در خصوص یکی از بازیکنان تیم والیبال این باشگاه گفت: متاسفانه اتفاقات رخ داده برای این بازیکن به گونه‌ای در سایت‌های خارجی منتشر شده که صحت ندارد.
 
 
 
 
 محمود شیعی در خصوص مطالبی که در برخی از سایت‌های خارجی در مورد یکی از بازیکنان این تیم عنوان شده، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: این بازیکن برای دیدار با دکتر تیم تصمیم به استفاده از آسانسوری داشته که ویژه کارمندان هتل بوده است اما پرسنل هتل مانع استفاده این بازیکن از این آسانسور می‌شوند.
 
 
 
وی با بیان اینکه آسانسورهای هتل محل اقامت تیم‌ها برای طبقات خاص تعریف شده بودند، تاکید کرد: متاسفانه بازیکن پیکان درگیری مختصری با خدمه هتل پیدا می‌کند و در این درگیری یک خانم خدمتکار و چرخ دستی غذاهایش را نیز هل می‌دهد.
 
 
 
مدیرعامل باشگاه پیکان همچنین اضافه کرد: خدمه هتل بعد از این حادثه به مدیر هتل شکایت می‌کنند و مدیر هتل نیز نماینده فدراسیون جهانی والیبال را در جریان این موضوع قرار می‌دهد. فدراسیون جهانی والیبال حتی بعد از پس گرفتن شکایت از سوی مدیر هتل، بر اساس آئین‌نامه مسابقات، این بازیکن را از ادامه رقابتها و حضور در هتل اسکان تیم‌ها منع می‌کند.
 
 
 
شیعی در پایان گفت: نامه کتبی فدراسیون جهانی والیبال برای این موضوع وجود دارد و باشگاه تصمیم گرفت برای اینکه تیم با حاشیه روبرو نشود، بازیکن تیم پیکان به تهران باز گردد.
 
 
 
به گزارش مهر, سایر اعضای تیم والیبال پیکان امشب به تهران باز خواهند گشت.