داورزنی درباره عکسی که از او منتشر شد و نشان می داد که پشت در ورزشگاه مانده می گوید:من رفته بودم پایین که با ناظر صحبت کنم. وقتی برگشتم بالا، مسئولان حفاظتی ورزشگاه پشت حصار بودند و لحظه ای که من صدایشان می کردم، نمی شنیدند

 

 

شرق پرس: محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال پس از برد ایران مقابل لهستان از جایش بلند شد و فریاد شادی سر داد. یکی از عکاسان این تصویر را ثبت کرده و امروز داورزنی تازه متوجه شده که این عکس از او گرفته شده است. او درباره این صحنه می گوید: «این صحنه برای امتیاز آخر ایران است. من خودم هم نمی دانستم که چنین عکسی وجود دارد. شما نمی دانید این بازی چقدر مهم بود. الان در لیگ امسال چیزی که مهم است تعداد پیروزی هاست. ما بازی دوم را هم باید ببریم. نمی دانید که بردن قهرمان دنیا چقدر سخت است و استرس داشت. بچه ها شاهکار کردند. در بازی دوم هم می روند که ببریم و کار صعود را قطعی کنند.»

 

 

davarzani-valiball

 

او درباره دلیل تغییر سیستم امتیاز دهی به تیم ها می گوید: «یکی از دلایلی که باعث شد روش صعود تیم ها را عوض کند اتفاقاتی بود که پارسال در مورد تیم ملی ایران افتاد. ما تعداد بردهایمان از ایتالیا بیشتر بود اما در تعداد پوئن شماری ایتالیایی ها جلوتر بودند. این باعث شد اول برد را لحاظ کنند و بعد پوئن شماری تیم ها را.»

 

رئیس فدراسیون والیبال درباره تشنج کنار زمین در بازی با لهستان گفت: «این اتفاقات از آنجایی شروع شد که یکی از اعضای نیمکت لهستان دائم به منطقه تمرینی می رفت و می آمد و از پشت نیمکت ما رد می شد. ناظر هم به داور اعتراض کرد و شروع اتفاقات از آنجا بود. البته مشکلی در بازی دوم پیش نمی آید. این ها تاکتیک هایی است که هر کدام از تیم ها دارند و سعی می کنند با آن ها از جو ورزشگاه به نفع خود استفاده کنند.»

 

داورزنی درباره عکسی که از او منتشر شد و نشان می داد که پشت در ورزشگاه مانده می گوید: «ماجرا این طوری که رسانه ها گفتند نبود. من رفته بودم پایین که با ناظر صحبت کنم. وقتی برگشتم بالا، مسئولان حفاظتی ورزشگاه پشت حصار بودند و لحظه ای که من صدایشان می کردم، نمی شنیدند. اما یک دقیقه هم نشد که من آنجا بودم و عکسی که از من گرفتند و چیزی که نوشتند، بدون اطلاع از اتفاقی بود که رخ داد.»

 

 

 

 

 

خبرآنلاین