مطهری درباره تحلیل کیهان گفت: این‌که بگوییم حسن آقا در سناریوی آقای هاشمی بازی می‌کند، به این معنی است که وی از خودش رأی و نظر ندارد و این یک اتهام است.

واکنش علی مطهری به تحلیل کیهان: اینها حدس و گمان‌های توأم با بدبینی است

 

شرق پرس: علی مطهری در واکنش به گزارش کیهان علیه سیدحسن خمینی اظهار کرد: تحلیل کیهان مثل اکثر تحلیل‌های آن اشتباه و بیشتر امنیتی و اطلاعاتی است.

 

 

نماینده مردم تهران در مجلس که با هفته‌نامه «صدا» گفت‌وگو می‌کرد، افزود: آنها (مسئولان کیهان) آنچه را که مایل هستند به صورت یک امر واقع شده معرفی می‌کنند و بعد تلاش می‌کنند تحقق پیدا کند؛ مثل روشی که درباره منتقدان و معترضان دارند و روشی که درباره کاندیداهای معترض سال ۸۸ داشتند.

 

وی در واکنش به اینکه به گمان کیهان، مخالفان خط امام به مثلث هاشمی، روحانی و سیدحسن خمینی دل بسته‌اند، گفت: تحلیل‌های مبتنی بر مثلث و مربع هم که بگوییم مخالفان به این مثلث دل بسته‌اند، همه حدس و گمان‌های توأم با بدبینی است.

 

مطهری اضافه کرد: همین‌طور این‌که بگوییم حسن آقا در سناریوی آقای هاشمی بازی می‌کند، به این معنی است که وی از خودش رأی و نظر ندارد و این یک اتهام است.

 

نماینده تهران در مجلس همچنین گفت: اگر کسی حرف‌های یک فرد حکیم و با تجربه را قبول داشته باشد، به معنی بازی کردن در سناریوی او نیست بلکه ممکن است خودش راه درست را همین تشخیص داده باشد.