روزنامه‌ تایمز رژیم صهیونیستی در مطالبی حسادت گونه به صعود ایران به جام جهانی واکنش متفاوتی داشت...

 

 

 
تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری برابر ازبکستان برای پنجمین بار جواز حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به دست بیاورد. بعد از راهیابی ایران به جام جهانی مردم به جشن و پایکوبی پرداختند و این‌ در حالی است که یک روز قبل تیم‌ فوتبال رژیم صهیونیستی برابر آلبانی شکست خورد تا تماشاگران‌شان بازیکنان‌شان را هو کنند.  
 
 
روزنامه‌ تایمز اسراییل نوشت: “در حالی که تیم فوتبال ما (رژیم صهیونیستی) با سه گل در خانه به آلبانی می‌بازد و شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد رقیب منطقه‌ای ما یعنی ایران شرایط کاملا متفاوتی دارد. آنها به جام جهانی صعود کردند و مردم شان در خیابان‌ها به جشن پرداختند. آنها در گروه‌شان بی شکست هستند و حتی یک گل هم دریافت نکردند تا یکی از قدرت‌های بزرگ آسیا باشند.
 
 
تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پیش‌تر نیز در چهار دوره از جام جهانی حاضر بوده و اکنون برای پنجمین بار در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. این موفقیت برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران کاملا در تضاد با شرایط حاضر فوتبال ما (رژیم صهیونیستی) است.
 
 
شکست برابر آلبانی باعث شد اکنون دیگر هیچ شانسی برای ما نباشد که به جام جهانی برسیم و حالا باید به فکر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم. همین باعث شد هواداران به شدت از عملکرد بازیکنان انتقاد کنند و حتی بازیکنان خودی را هو کنند. روزنامه‌ها نیز روز بعد از این بازی تیتر زدند “خجالت بکشید و شرمندگی” چون این بزرگترین اتفاق خجالت آور تاریخ فوتبال ما بود.”/تابناک