پرویز مظلومی در واکنش به توهین علی ضیاء خواستار کنار گذاشتن این مجری پرسپولیسی شد و گفت: افرادی که فرهنگ ندارند چگونه می‌خواهند به مردم فرهنگ یاد بدهند؟ من می‌خواهم این افراد از تریبون حذف شوند.

 parviz-mazlomiii

 

شرق پرس: پرویز مظلومی در خصوص علی ضیا مجری تلویزیون که در دربی شعارهایی علیه او سر داده بود، گفت: واقعا متاسفم. دوست نداشتم به این مسئله بپردازم. افرادی واسطه شدند که صحبت‌هایی را انجام دهیم اما من تاکنون نپذیرفته‌ام. باید احترام پیشکسوتان و جامعه فوتبال نگه داشته شود. مسئله‌ای که به وجود آمده بی‌احترامی به من نیست بلکه به جامعه فوتبال است که باید با آن برخورد شود.

 

سرمربی استقلال تصریح کرد: از حق خود می‌گذرم اما از حق هواداران نمی‌توانم بگذرم. آنها ناراحت هستند. تعجب می‌کنم که در ماه محرم چرا چنین توهین‌هایی انجام شده است. این شعارها در مورد من زیاد داده شده اما در ماه محرم این توهین‌ها پسندیده نیست. از خانواده او، خواهر و مادرش که برای پا در میانی وارد این مسئله شدند تشکر می‌کنم. آنها امروز قرار است به منزل ما بیایند.

 

 

وی یادآور شد: باید مقابل این افراد بایستیم. هر کسی در حریم شخصی خود می‌تواند خوشحالی کند اما حق توهین ندارد. افرادی که فرهنگ ندارند چگونه می‌خواهند به مردم فرهنگ یاد بدهند؟ من می‌خواهم این افراد از تریبون حذف شوند. متاسفانه چند نفر دیگر از هنرمندان هم در آن مراسم حضور داشتند. باید تریبون را از این گونه افراد بگیریم تا افرادی که فرهنگ ندارند به گونه‌ای نباشد که فرهنگ را به مردم یاد بدهند.

 

 

به گزارش تابناک, مظلومی در مورد اینکه آیا از علی ضیا شکایت خواهد کرد، گفت:‌ من این مسئله را پیگیری می‌کنم و باید ببینیم صدا و سیما چگونه عمل خواهد کرد و آیا به این مسئله گوش می‌دهد یا خیر.