نامه انصراف رسمی تیم عمران شهرداری ساری به فدراسیون والیبال ارسال و پورحسن رییس سازمان لیگ این فدراسیون رسما اعلام کرد که این تیم از برنامه مسابقات لیگ حذف و دیگر نمی تواند در لیگ شرکت کند...

وداع تلخ تیم لیگ برتری ساری قبل از آغاز مسابقات!

 

به گزارش شرق پرس, بی بهره بودن مازندران از بنگاه های اقتصادی سود ده, عدم برنامه ریزی صحیح سازمان ورزش استان در جذب اسپانسر و بی انگیزگی شرکتها و کارخانجات مازندران برای سرمایه گذاری در ورزش از دلائل اصلی عقب ماندگی مازندران در موضوع تیم داری های ورزشی است.

 

هر چند استعدادهای کم نظیر جوانان این استان موجب شد تا در هر رشته ورزشی و در همه سطوح, همواره ورزشکارانی را برای تیم داری استان های دیگر ! داشته باشیم, اما مردم ورزش دوست مازندران کماکان باید تاوان بی تدبیری های مسئولان را بپردازند و از داشتن تیم های ورزشی برای دفاع از حیثیت ورزشی و فرهنگی و… خود محروم بمانند.

 

باشگاه والیبال عمران ساری حاضر در لیگ برتر والیبال, جدیدترین نمونه از تلخی های مدیریت ورزش استان است که احتمالا باید مانند برخی دیگر از تیم های ورزشی مازندران به فراموشی سپرده شود و خاطرات آنرا به موزه دستاوردهای! مدیریت ورزشی استان سپرد.

 

ایرنا در اینباره نوشت؛ براساس قرعه کشی که هفته گذشته در سازمان لیگ فدراسیون والیبال کشور انجام شد ، تیم عمران شهرداری ساری که پیش از این با استخدام کادرفنی و جذب بازیکن بسته شده بود ، در نخستین دیدار این رقابت ها یکشنبه ۱۶ مهر ماه باید از تیم رعد پدافند کاشان در سالن سید رسول حسینی ساری میزبانی کند.

نامه انصراف رسمی و مکتوب تیم عمران شهرداری ساری روز پنجشنبه به فدراسیون والیبال ارسال و پورحسن رییس سازمان لیگ این فدراسیون رسما اعلام کرد که این تیم از برنامه مسابقات لیگ حذف و دیگر نمی تواند در لیگ شرکت کند.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال همچنین اعلام کرد که مشکلات حل وفصل بازیکنان این تیم نیز با هیات والیبال ساری خواهد بود.

مخالفت شهرداری ساری در پشتیبانی مالی از تیم والیبال لیگ برتری عمران برای دومین سال حضور این باشگاه از مهمترین دلایل کناره گیری ساروی ها در آستانه شروع مسابقات لیگ اعلام شده ، تا مازندران فصل جدید این مسابقات را با کاله آمل به مصاف حریفان برود.

از سوی دیگر قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم عمران نیز تاکنون برای ثبت به سازمان لیگ ارسال نشده بود و پس از اعلام انصراف این تیم برای کناره گیری، چند بازیکن مطرح این تیم نیز بلافاصله با دیگر تیم های لیگ برتر حاضر قرارداد بستند.