وزیر اطلاعات اظهار داشت: درباره فضای مجازی هم می‌توانید از آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کنید, شما اجازه دهید مردم برخی مسائل را بدانند

 

 

حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در برنامه گفتگوی ویژه خبری در صداوسیما گفت :

 

– مدیران دوتابعیتی در بین مدیران دولتی نمی‌شناسیم.

– تنها یک فرد دو تابعیتی را می‌شناختیم که بسیار مومن و متدین و فرهیخته و داماد یکی از شخصیت‌های ارزشمند کشور بود ولی چون دوتابعیتی بود ناگزیر از مسئولیتش استعفا داد.

– دادستان محترم کل کشور نامه‌ای را برای ما فرستادند و اسم ۱۶ نفر از افراد را ذکر کردند که از مدیران دوتابعیتی هستند ،بعد از بررسی ها معلوم شد از این تعداد ۲ نفرشان گرین کارت دارند.

– همان‌طور که می‌دانید گرین کارت، تابعیت نیست و فقط یک اقامت ۱۰ ساله است که با گذرنامه ایرانی تردد می‌کنند البته آقای منتظری هم در نامه شان قید کرده بودند که این افراد منعی برای تصدی مسئولیت‌شان ندارند .

 

*هنگامی که وزیر اطلاعات در بخش های پایانی گفتگوی ویژه خبری با اشاره به دستاوردهای برجام، درباره ذخایر کیک زرد موجود در کشور سخن می گفت، مجری برنامه با این استدلال که درباره انرژی هسته ای و کیک زرد از آقایان صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و ظریف وزیر امور خارجه دعوت خواهیم کرد از وزیر اطلاعات خواست با توجه به نزدیک بودن به فضای انتخابات و انتظارات مردم به بحث فضای مجازی بپردازد.

 

**وزیر اطلاعات در پاسخ به این درخواست مجری اظهار داشت: درباره فضای مجازی هم می‌توانید از آقای واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کنید. اگر شما مایل نیستید مردم ما برخی چیزها را بدانند ما در خدمت شما هستیم اگر نه، شما اجازه دهید مردم برخی مسائل را بدانند./ایسنا