فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس در جمع خبرنگاران گفت: برخی از مسایل باید حل و فصل شود ولی من اعتقاد راسخ دارم که مقامات ما در همکاری با ایران در 12 ساعت آینده می‌توانند یک سری از مسایل را حل کنند و فردا وقتی که دوباره وزیران خارجه با هم جلسه دارند ببینیم قادریم آخرین مانع را به کنار بگذاریم یا نه.

hamond-vazir englis

 

 

شرق پرس: وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به این پرسش که شانسی برای پیشرفت هست؟ گفت بله. ما داریم پیشرفت می‌کنیم اما همان طور که در هفته پیش دیدید این پیشرفت به طور دردآوری آهسته است .

 

 

 

فلیپ هاموند وزیر خارجه انگلیس در جمع خبرنگاران گفت: برخی از مسایل باید حل و فصل شود ولی من اعتقاد راسخ دارم که مقامات ما در همکاری با ایران در ۱۲ ساعت آینده می‌توانند یک سری از مسایل را حل کنند و فردا وقتی که دوباره وزیران خارجه با هم جلسه دارند ببینیم قادریم آخرین مانع را به کنار بگذاریم یا نه.

 

هاموند افزود: به تیم‌های خود رهنمودهای واضحی دادیم. الان به حد کافی وقت است که باز روی متن کار کنیم و مسایل را شفاف سازی کنیم.

 

وزیر خارجه انگلیس گفت: طرف مقابل باید برخی مسایل را با تهران رایزنی و هماهنگی کند.

 

به گزارش ایسنا، وزیران خارجه ۱+۵ صبح امروز در نشستی داخلی به بررسی آخرین نتایج مذاکرات پرداختند و هاموند پس از این نشست در جمع خبرنگاران صحبت کرد.