مهندس پرویز فتاح در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های خویش برای گسترش فعالیت‌های کمیته امداد، اظهار امیدواری کرد که از تجربیات ارزشمند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت بهبود کارها استفاده نماید.

 

 
 
شرق پرس: پرویز فتاح وزیر اسبق نیرو که اخیرا به ریاست کمیته امداد منصوب شده است به دیدار آیت الله هاشمی رفسنجانی رفت.
 

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ظهر دیروز در دیدار رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی(ره)، با اشاره به سوابق مباحث مربوط به تأسیس این کمیته در شورای انقلاب و تخصیص یک روز پول نفت کشور به فقرا، گفت: کمیته امداد میراث امام راحل در جامعه است که الحمدلله در طول سال‌های پس از انقلاب از لحاظ کمی و کیفی رشد داشته است.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند و همچنین توانمندسازی خانواده‌ها را از طرح‌های بسیار خوب و مثمرثمر کمیته امداد دانست و اظهار امیدواری کرد که در دوره‌ی جدید نیز به این اصل مهم توجه بیشتری شود که اگر تور ماهیگیری به یک نیازمند بدهیم، بهتر از آن است که هر روز به او ماهی بدهیم.

 

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطاب به آقای مهندس پرویز فتاح گفت: مسؤولیت در کمیته امداد را یک لطف الهی بدانید که به شما فرصت دستگیری از نیازمندان را عطا کرده است.

 

آقای مهندس پرویز فتاح نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های خویش برای گسترش فعالیت‌های کمیته امداد، اظهار امیدواری کرد که از تجربیات ارزشمند رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جهت بهبود کارها استفاده نماید.