مازیار ناظمی در پستی اینستاگرامی خبر داد که با وساطت رئیس جمهور ترکیه اتفاق خوبی در راه است. او در این پست نوشت: یک کار خوب دیپلماتیک ورزشی، یک سوپر خبر خوب برای دوستداران فوتبال ایران داریم. امروز بعد از بازی پرسپولیس سرپرست باشگاه آن را اعلام می‌کند هدیه‌ای از طرف اردوغان به درخواست وزیر ورزش و برادران ایرانی

وساطت رئیس جمهور ترکیه برای حل مشکل طارمی و پرسپولیس

 

 

شرق پرس: هنوز مشخص نیست خبر خوبی که مازیار ناظمی وعده آن را داده و به زودی از آن رونمایی می‌شود، چیست.

 

در بعضی محافل فوتبالی شایعه شده که با مذاکرات گرشاسبی در ترکیه، قرار است محرومیت پرسپولیس از حضور در دو پنجره نقل و انتقالاتی بخشیده شود اما بعید است چنین اتفاقی بیفتد. این محرومیت توسط فیفا اعمال شده و با مذاکره با باشگاه ترکیه‎ای بخشیده نخواهد شد. درست مثل محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی که توسط فیفا اعمال شده و ریزه‎اسپور نمی‌تواند آن را لغو کند! بنابراین تنها احتمال بخششی که باقی می‎ماند جریمه‌ای است که پرسپولیس باید به باشگاه ترکیه‌ای بپردازد. البته باشگاه پرسپولیس از نظر مالی مشکلات زیادی دارد و پرداخت جریمه به ریزه اسپور در شرایط فعلی برای این تیم دشوار است.

 

شنیده شده مدیران ریزه‌اسپور بر سر پیوستن مهدی طارمی به این باشگاه و بخشیدن جریمه پرسپولیس با گرشاسبی به توافق رسیده‎اند. البته وساطت اردوغان هم در این توافق تاثیرگذار بوده است. آنها با بخشیدن طلب خود از باشگاه پرسپولیس در ازای پیوستن دوباره طارمی به این باشگاه موافقت کرده‎اند و احتمالا این خبر به زودی رسانه‌ای خواهد شد. این البته شایعه‎ای است که در ساعات گذشته در رسانه‌ها منتشر شده.

 

از طرفی مازیار ناظمی در پستی اینستاگرامی خبر داد که با وساطت رئیس جمهور ترکیه اتفاق خوبی در راه است. او در این پست نوشت: «یک کار خوب دیپلماتیک ورزشی، یک سوپر خبر خوب برای دوستداران فوتبال ایران داریم. امروز بعد از بازی پرسپولیس سرپرست باشگاه آن را اعلام می‌کند هدیه‌ای از طرف اردوغان به درخواست وزیر ورزش و برادران ایرانی.»

 

هرچند مازیار ناظمی دقایقی پس از انتشار، این پست را حذف کرد اما مشخصاً خبرهای مهمی در راه است اما بنا به دلایلی پرسپولیسی‌ها از مطرح کردنش خودداری می‌کنند و فعلا به وعده آن را می‌دهند.

 

در مجموع اینگونه به نظر می‌رسد که اگر‌سرخپوشان بر سر انتقال طارمی به باشگاه ریزه‌اسپور موافقت نکنند، نهایتاً می‌توانند بر سر جریمه نقدی با طرف ترک به توافقات اثربخشی دست پیدا کنند./پارسینه