رحمانی خلیلی گفت: در بخش عمرانی از مشکلات فراوانی رنج می بریم و متاسفانه با وجود تلاش های انجام شده در بخش عمران، وضعیت برخی روستاها از ما بهتر است...

شهردار خلیل شهر عبدالجواد رحمانی خلیلی :وضعیت عمرانی برخی روستاها از خلیل شهر بهتر است

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) عبدالجواد رحمانی خلیلی با اشاره به مشکلات شهر تازه تاسیس خلیل شهر در جمع خبرنگاران افزود: برخی مشکلات در حوزه شهری در این شهر وجود دارد که باید با همراهی رسانه،   همکاری مردم و هماهنگی مسئولان برطرف شود.

 

وی اظهار کرد: در بخش عمرانی و زیرساخت از مشکلات فراوانی رنج می بریم و متاسفانه با وجود تلاش های انجام شده در بخش عمران، وضعیت برخی روستاها از ما بهتر است.

 

شهردار خلیل شهر با اعلام اینکه مسئولان در تخصیص اعتبارات به شهرها باید با دقت نظر بیشتری وارد شوند، گفت: اعتبار تملک دارایی ما در سال جاری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است که این اعتبار در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که حدود ۲۵درصد تخصیص یافت.

 

رحمانی خلیلی با اشاره به مشکل چندین ساله کمبود آب در خلیل شهر افزود: با شروع فصل گرما وضعیت کمبود اب در خلیل شهر به معضل و بحران آب تبدیل شده است و قطع آب در برخی از محلات، زندگی را به مخاطره انداخته است.

 

این مسئول ادامه داد: با وجود اینکه بیش از ۵سال، دو منبع آب برای آبرسانی به مناطق مختلف خلیل شهر ایجاد شده است و در حال از بین رفتن است؛ اما عملا” به دلیل کمبود اعتبارات کار مهمی در انتقال آب انجام نشده است و مشکل ده ساله آب همچنان وجود دارد.

 

این مسئول خواهان ورود و رسیدگی مسئولان استانی و ملی در این بخش شد تا با تزریق اعتبارات مناسب، مردم از آب مناسب برخوردار شوند.

 

وی همچنین وجود زندان در حوزه شهری و تسریع در انتقال آن به خارج از شهر، افزایش تخصیص اعتبارات استانی و ملی به خلیل شهر،  توجه به ایجاد درآمد پایدار شهری با رونق گردشگری و اشتغال، مشکلات تخلیه زباله در حاشیه رودخانه، تعیین تکلیف اراضی بانک زمین حوزه سرزمینی خلیل شهر، تعیین تکلیف در ساخت مرکز آموزشی هلال احمر مازندران در خلیل شهر و … را از جمله نیازها و مشکلات شهری مردم خلیل شهر عنوان کرد.

 

این مسئول با اشاره به پروژه های نیمه تمام گفت: ادامه روند بهینه سازی منطقه گردشگری سرخ او، اتمام خیابان آیت الله رحمانی، اتمام ساختمان اداری شهرداری، بلوار امام رضا، احداث دیواره سنگی رودخانه های فصلی، آسفالت معابر و خیابان ها از جمله پروژه های نیمه تمام است که با تخصیص اعتبارات مناسب اجرایی می شود.

 

 

 

 

 

 

 

مهر