مدیر آموزش و پرورش بهشهر اظهار داشت: با رشد جمعیتی که در زاغمرز شاهد بودیم این منطقه با مشکل مدرسه مواجه است و مدرسه ای که در آنجا وجود دارد فرسوده است

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس جلسه شورای آموزش و پرورش بهشهر به ریاست سجادی فرماندار بهشهر و با حضور حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان و اعضای این شورا در محل فرمانداری بهشهر بر گزار شد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر که در جلسه شورای آموزش و پرورش سخن می گفت اظهار داشت: با رشد جمعیتی که در زاغمرز شاهد بودیم این منطقه با مشکل مدرسه مواجه است و مدرسه ای که در آنجا وجود دارد فرسوده است و شرایط آن برای دانش آموزان مساعد نیست.

 

shoraamozesh1

 

 

قربانعلی اصغری با اشاره به اینکه در بهشهر هم هنوز مشکل مدرسه فرسوده داریم افزود: در شهر بهشهر هم مشکل مدرسه فرسوده داریم و مدرسه زیره جزو مدارس تخریبی ماست که امیدواریم با جذب اعتبارات از بنیاد برکت بتوانیم در این زمینه اقداماتی را انجام دهیم که این امر جز با کمک و همراهی فرماندار شهر میسر نخواهد بود.

 

 

وی به کسب رتبه دوم آموزش و پرورش بهشهر در پروژه مهر اشاره کردو ابراز داشت:پروژه مهر شاخص ارزیابی آموزش و پرورش شهرستان هاست در این پروژه معیارهایی را همچون تجهیز مدارس به شیوه های مناسب، سازماندهی همکاران و سبک و سیاق ثبت نام مدارس را  به عنوان شاخص های ارزیابی در نظر می گیرند که آموزش و پرورش بهشهر موفق شد در بین ۳۲ منطقه و ناحیه مازندران رتبه دوم و در بین ده شهر بزرگ رتبه اول را کسب کند.

 

 

اصغری مشارکت خیرین به آموزش وپرورش را امری مهم ارزیابی کردو ادامه داد: مجمع خیرین بهشهر مبلغی بیش از صد میلیون تومان را به این سازمان کمک کردند که اگر کمک این مجمع نبود در پیشبرد کارهای آموزشی با مشکل مواجه می شدیم.

 

 

مدیر آموزش و پرورش بهشهر  به تحصیل ۵۳ درصد ی دانش آموزان مقطع متوسطه بهشهر در هنرستان ها اشاره کردو یاد آور شد: همایش کار آفرینی ویژه هنرستان ها در ۲۸ دی ماه امسال با حضور مهمان کشوری برگزار خواهد شد که امیدواریم حمایت های شهرستانی برای بهتر برگزار شدن این همایش صورت گیرد.

 

 

در خاتمه جلسه سجادی فرماندار بهشهر عنوان کرد: صحبت کردن در حضور معلمان برایم سخت است زیرا ارزش کار معلمان بسیار والاست و این قشر از زحمتکشان جامعه هستند آنهایی که تزکیه را بر تعلیم مقدم می دارند و از خودشان شروع می کنند و در جهت پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت تمام تلاششان را انجام می دهند.

 

 

سجادی در خاتمه جلسه خاطر نشان کرد: تمام تلاش خود را برا ی کمک به این نهاد در شهرستان انجام خواهم داد.

سکینه نوری