با حاشیه های بوجود آمده در آمل و اعتراض برخی ها به حضور آجدانی بعنوان فرماندار ویژه این شهرستان, استاندار از علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی خواست تا شخصا این مسئولیت را عهده دار شود.

وقتی معاون سیاسی امنیتی استاندار, فرماندار ویژه می شود 

 به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) در پی ماجرای کنار کشیدن منفرد فرماندار ویژه آمل, استاندار مازندران به آجدانی ماموریت داد تا به آمل عزیمت کند, اما در مخالفت ها به حضور آجدانی در آمل به جلسه معارفه کشیده شد و بعد تجمع مقابل فرمانداری و … کار را به جایی کشاند که اکنون علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با حکم ربیع فلاح با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب شد.

 

روز گذشته استاندار مازندران با استعفای لطف‌الله آجدانی سرپرست فرمانداری ویژه آمل که تنها یک روز از انتصابش گذشته بود موافقت کرد تا علیرضا یونسی به عبارتی نفر دوم اجرایی استان شخصا عهده دار این مسئولیت شود.

 

احمد مظفری دبیر شورای اطلاع‌رسانی مازندران با تأیید این خبر گفت: در پی استعفای سرپرست فرمانداری ویژه آمل، ربیع فلاح‌جلودار استاندار مازندران طی حکمی علیرضا یونسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری ویژه آمل منصوب کرد.