نادر قاضی پور درباره هدست حاشیه ساز خود گفت: من این هدست را به قیمت 38 هزار تومان خریداری کردم و برای همه موبایل‌ها هم قابل استفاده است. اینطور که می‌گویند این هدست مخصوص گوشی‌های اپل و بسیار گران است، صحت ندارد.

 

 

شرق پرس: نادرقاضی‌پور، نماینده آذری‌زبانی که با نطق‌ها و تذکراتش در جلسات علنی مجلس معروف است، این‌بار به دلیل استفاده از نوع خاصی از هدست‌های تلفن‌های همراه در صحن علنی مجلس خبرساز شد.

 

انتشار عکسی از نماینده ارومیه که در حال صحبت با نوع جالبی از هدست تلفن همراه بود که به شکل گوشی‌های تلفن قدیمی است، با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی روبه‌رو شد و عده‌ای این نوع هدست را مخصوص گوشی‌های آیفون و بسیار گران‌قیمت اعلام کردند.نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با آنا، در این‌باره گفت: من این هدست را به قیمت ۳۸ هزار تومان خریداری کردم و برای همه موبایل‌ها هم قابل استفاده است. اینطور که می‌گویند این هدست مخصوص گوشی‌های اپل و بسیار گران است، صحت ندارد.

 

وی ادامه داد: در طول شبانه‌روز تماس زیادی با نمایندگان مجلس گرفته می‌شود و از آنجایی که امواج الکترونیکی گوشی‌های همراه مضر است بنده تصمیم گرفتم از هدست استفاده کنم و این مدل که ارزان‌قیمت و همچون گوشی‌های قدیمی است را تهیه کردم.نماینده مردم ارومیه در مجلس، تصریح کرد: «این‌ شیطنت‌ها از سوی رسانه‌هایی است که می‌خواهند نمایندگان خادم ملت را بد جلوه بدهند. ما نوکر ملت هستیم و برای این حرف‌ها اهمیتی قائل نیستیم.»

 

 

ghazizadee54