در این نامه تصریح شده که سیروس مقدم می تواند جزئی از فکت شیت امریکا باشد در صورتی که او برای تمام شبکه های تلویزیونی امریکا، سریال بسازد و در گام اول هم سریال «مایکل» را بر اساس میکائیل تولید کند.

mikaeel-serial7

 

 

شرق پرس: کمپانی ساخت انیمیشن فوتبالیست‌ها، رسما از سیروس مقدم خواست با توجه به مهارت ویژه در ساخت سریال های تخیلی – فانتزی ادامه این انیمیشن را به صورت سینمایی طراحی و تولید کند.
 
 

به دنبال پایان مجموعه میکائیل، حجم گسترده درخواست های بین المللی برای خرید حق پخش این سریال در کنار دعوتنامه های متعدد برای عوامل این مجموعه به جام جم ارسال شده است.

 

 

اف بی آی در نخستین واکنش به پایان این مجموعه در نامه ای به دکتر سرافراز با اشاره به نهایی شدن مذاکرات ایران و ۱+۵ خواستار ساخت میکائیل برای امریکا شد و یادآور شد: این سریال مردم امریکا را پای تلویزیون میخکوب کرده بود! در این نامه تصریح شده که سیروس مقدم می تواند جزئی از فکت شیت امریکا باشد در صورتی که او برای تمام شبکه های تلویزیونی امریکا، سریال بسازد و در گام اول هم سریال «مایکل» را بر اساس میکائیل تولید کند.

 

 

همچنین کمپانی ساخت انیمیشن فوتبالیست ها، رسما از سیروس مقدم خواست ادامه این انیمیشن را به صورت سینمایی طراحی و تولید کند. این کمپانی در دعوتنامه خود از مقدم خواسته با توجه به مهارت ویژه در ساخت سریال های تخیلی – فانتزی، فوتبالیست های سینمایی را در دستور کار خود قرار دهد.

 

 

برخی اخبار تایید نشده از طراحی سناریوی میکائیل دو حکایت دارد. سعید نعمت الله وقایع این سری جدید را در ۵۰ کیلومتر رقم زده که با تلاش ناجا، قاچاقچی ها ۱۰ کیلومتر عقب نشینی کرده اند.

 

 

یک سکانس از «میکائیل ۲» را در ادامه می خوانید:

{۷۰۰ پلیس مسلح دو قاچاقچی را محاصره کرده اند که ناگهان یکی از قاچاقی ها با استفاده از موتور هزار از دست پلیس می گریزد. تمام ۷۰۰ پلیس به سوی او شلیک می کنند اما او به راحتی می گریزد غافل از اینکه میکائیل به نرمی در حال تعقیب اوست. دوربین از سوراخ دماغ قاچاقچی نمایی فوق العاده می گیرد و دیزالو می کند به مردمک چشم میکائیل. 

 

قاچاقچی به مقر قاچاقچی ها می رود و ۱۳۰ نفر قاچاقچی از او استقبال می کنند. میکائیل هم به داخل می رود و با موتور همه ۱۳۰ قاچاقچی را لت و پار می کند و آن یک نفر می ماند و دوئل دو نفره شکل می گیرد. قاچاقچی یکدفعه شلیک می کند و تیر به سمت میکائیل در حرکت است که…}

 

دوربین در حال پرواز روی گاراژ است و بعد می آید می نشیند زیر بغل میکائیل که خیلی هم عرق کرده و خیس شده. از این زاویه زنی در تصویر نمایان می شود؛ خواهر میکائیل و زن قاچاقچی خودش را به لانه زنبور رسانده و خود را وسط دوئل می اندازد و ۴۳ دقیقه از کودکی ها و خواستگاری و بدبختی و بی پناهی اش حرف می زند اما گلوله همچنان دارد به میکائیل نزدیک می شود…

 

دوربین از دمپایی یک مرد فقیر نمایی می گیرد و بعد می افتد توی خاکستر سیگاری که لای دست یک مرد است. پدر قاچاقچی خودش را به لانه زنبور رسانده و حالا او ۲۸ دقیقه درباره اینکه چرا پسرش خلافکار شده سخنرانی می کند و گلوله همچنان در حال رسیدن به میکائیل است…

 

سرهنگ ناجا خودش را به پشت گاراژ می رساند و ۳۹ دقیقه درباره میکائیل رجزخوانی می کند و گلوله حالا دیگر دارد به میکائیل خیلی نزدیک می شود که ناگهان او جاخالی می دهد و گلوله کمانه می کند و صاف به مغز قاچاقچی می خورد. دوربین در دریا بالا و پایین می رود و صحنه کشته شدن قاچاقچی را به تماشاگر تحویل می دهد…

***
خبر فوری: 
جان کری خواستار حضور سیروس مقدم در روند تنظیم توافق نهایی شد؛ علت این درخواست، نگاه واقع گرایانه مقدم به ایران در سریال های اخیر اوست.

 

خبر دلواپسی:
سایت هوا نیوز نوشت: آقای ظریف! سرنوشت آقاخان را دیدی؟ بدان و آگاه باش ایران امروز میلیون ها میکائیل دارد، به خودت بیا!

 

خبر زرد: 
خواهر میکائیل و رشید در پایان سریال، واقعا عاشق هم شده اند و قرار است بعد از تعهدنامه محضری مبنی بر اینکه کسی هیچ عکسی در اینستاگرام منتشر نکند، با هم ازدواج کنند.

 

 

خبر خانه زنکی:
شنیده ها حاکی است، بازیگر نقش میکائیل برای سکانس آخر سریال، درخواست ۳۰ میلیون تومان کرده که تهیه کننده گفته عمرا! بازیگر اعلام کرده ۱۰ تومن! تهیه کننده گفته از بدل استفاده می کنیم و نمای هوایی می گیریم. شنیده های دیگر حکایت از این دارد که بازیگر مذکور دست آخر ۳ میلیون تومان هم داده تا در سکانس پایانی بازی کند.

خبرآنلاین