قادری یکی از ویژگی مدیریتی امام راحل(ره) را بیان مسائل مهم کشور به مردم دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) به کرامت انسانی و ارزش مردم اعتقاد ویژه‎ای داشتند و نقطه اتکا ایشان به مردم بود و این مسئله ضرورت الگوگیری از سیره امام (ره) در همه مجموعه‎های اداری را مشخص می‎کند.

ویژگی مهم امام راحل(ره), بیان مسائل مهم کشور به مردم بود

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس ارسطو قادری در نشست روابط عمومی‎های ادارات این شهرستان با اشاره به اهمیت روابط عمومی برای انعکاس موفقیت‎های نظام، اظهار کرد: روابط عمومی در سال‎های اخیر رشد قابل توجهی در کشور داشته است اما باید تلاش بیشتری برای اطلاع‎رسانی به مردم انجام شود تا از ایجاد برخی فضاهای نگرانی در بین مردم توسط رسانه‎های بیگانه جلوگیری شود.

 

 

وی یکی از ویژگی مدیریتی امام راحل(ره) را بیان مسائل مهم کشور به مردم دانست و بیان کرد: امام خمینی (ره) به کرامت انسانی و ارزش مردم اعتقاد ویژه‎ای داشتند و نقطه اتکا ایشان به مردم بود و این مسئله ضرورت الگوگیری از سیره امام (ره) در همه مجموعه‎های اداری را مشخص می‎کند.

 

فرماندار شهرستان میاندورود روش مدیریتی رهبر معظم انقلاب را همانند امام راحل همگام با مردم دانست و افزود: دوام و قوام حکومت‏‌ها به حضور و مشارکت مردم بستگی دارد و در عصر حاضر که بیش از ۹۸ درصد رسانه‎های جهان در اختیار استکبار است، نقش روابط عمومی‏‌ها در انعکاس خدمات دستگاه‌‏ها و تبلیغ صحیح در مسیر جمهوری اسلامی بسیار مهم و اثرگذار است.

 

این مسئول با تاکید بر ضرورت پاسخ‎گویی مدیران و روابط عمومی ادارات به مردم گفت: همه ما به نعمت حضور مردم مزد و حقوق دریافت می‎کنیم اما برخی از مدیران به ندرت برای اطلاع‏‌رسانی به مردم در رسانه‎ها دیده می‎شوند که این رویه باید اصلاح شود زیرا باید به مردم گزارش داد که بدانند چه اقداماتی در حال انجام است.

 

قادری با تاکید بر اینکه مدیران ضعیف روابط عمومی‎های ضعیف دارند، بیان کرد: هدف از برپایی این همایش شهرستانی نشان دادن ارزش و جایگاه روابط عمومی و اطلاع‎رسانی به مدیران و مردم است اما اینکه روابط عمومی‎ها فشار کاری را بهانه‎ای برای کم‎کاری در اطلاع ‏رسانی به مردم ارائه دهند، هرگز قابل قبول نیست.

 

رئیس شورای اداری میاندورود نام‎گذاری روز روابط عمومی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را نشان دهنده ارزش واقعی این بخش از دستگاه اداری و حکومتی دانست و گفت: همه ادارات موظف به تهیه و ارائه یک مقاله در زمینه شعار سال به فرمانداری هستند تا هم فضای مورد نیاز برای تحقق شعار فراهم شود و هم اینکه افراد در این راستا قرار گیرند.

 

قادری در پایان رویداد مهم امسال را برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان دانست و با تاکید بر ضرورت بی‎طرفی ادارات در طرفداری یا مخالفت نسبت به یک کاندیدا افزود: ادارات موظف به فراهم کردن شرایط برپایی این انتخابات هستند.