مرضیه علیزاده گفت: یکی از طرح هایی که بران جبران کمبود فضای ورزشی ویژه بانوان ، در دستور کار شهرداری و شورای خلیل شهر قرار دارد، احداث پارک بانوان این شهر است .

aalizade-shora-khalilshahr

 

 

به گزارش شرق پرس مرضیه علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا اظهار کرد : با وجود تلاش فراوان شورای شهر برای رفع کمبودهای ورزشی بانوان، فضاهای ورزشی موجود برای تیم ها و ورزشکاران بانوی این شهر بسیار اندک است.

 

 

وی بیان کرد : در حال حاضر ورزش بانوان خلیل شهر دارای طرفداران فراوانی است که بخش زیادی از بانوان این شهر به طور مستمر و مداوم در برنامه های ورزشی شرکت می کنند.

 

عضو شورای اسلامی شهر خلیل شهر افزود : تلاش برای رفع کمبودهای ورزشی، در دستور کار شورا و شهرداری خلیل شهر قرار داشت اما به دلیل بضاعت اندک شهرداری در ساخت مکان های ورزشی ، فقط توانستیم کمبودهای ورزش بانوان در زمینه وسایل و ابزار ورزشی را جبران کنیم .

 

علیزاده ادامه داد : یکی از طرح هایی که بران جبران کمبود فضای ورزشی ویژه بانوان ، در دستور کار شهرداری و شورای خلیل شهر قرار دارد، احداث پارک بانوان این شهر است .

 

نائب رییس شورای اسلامی خلیل شهر گفت : مردان خلیل شهری به دلیل وجود فضاهای فراوان طبیعی مانند آبشارهای متعدد و دریا، مشکلی برای گذراندن اوقات فراغت ندارند اما بانوان به دلیل کمبود فضای مناسب، از داشتن یک مکان مناسب برای انجام تفریح محرومند .

 

علیزاده همچنین به تلاش شورای شهر خلیل شهر برای تشکیل بانک اطلاعاتی بانوان خلیل شهری اشاره کرد و گفت : هدف از تشکیل این بانک اطلاعاتی ، شناسایی تخصص گروه های گوناگون بانوان این شهر است .

 

وی گفت : در حال حاضر ۲۵۰ بانوی خلیل شهری مسئولیت سرپرستی خانوارهای خود را بر عهده دارند که تلاش میکنیم با تشکیل شرکت تعاونی مخصوص این بانوان ،زمینه حل بخش عمده ای از مشکلات اقتصادی این افراد را فراهم کنیم .

 

 

خلیل شهر با جمعیتی بالغ بر ۱۵ هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان بهشهر قرار دارد و وسعت محدوده و حریم شهری آن بالغ بر هزار و ۵۰۰ هکتار است .

 

این شهر نوبنیاد از تجمیع روستاهای ملامحله، گته زمین، رباط، مالیکلا، کشیرخیل، عموزادمحله، علمدارمحله، رکاوند، و کلاک به وجود آمده است.