فرزندان مرحوم حاج رمضان عموزاد در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند و او در یک روز خبر شهادت هر دو فرزندش را دریافت کرد.

پدر شهیدان عموزاد به فرزندانش پیوست

شرق پرس( شرق مازندران) : حاج رمضان عموزاد مهدیرجی پدر شهیدان عموزاد مهدیرجی ساعتی پیش بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

این پدر شهید در ۶ ماه گذشته در بیمارستان‎های مختلفی بستری بود و امشب پس از یک‎دوره سخت بیماری در منزل شخصی خود، جان به جان‎آفرین تسلیم کرد.

شهید حمیدرضا عموزاد مهدیرجی، یکی از غواصان عملیات فاو بود و در اروندرود به شهادت رسید، در همان شب نیز دیگر برادر این شهید به‌نام عسگری در عملیات شلمچه به شهادت رسید.

یکی از نزدیکان پدر شهیدان عموزاد مهدیرجی به فارس می‎گوید: فرزندان مرحوم حاج رمضان در عملیات کربلای پنج به شهادت رسیدند و او در یک روز خبر شهادت هر دو فرزندش را دریافت کرد.

وی ادامه داد: این پدر شهید که در چند روز گذشته بسیار بی‎تاب فرزندان شهیدش بود و مدام می‎گفت: «می‌خواهم پیش پسرانم بروم».

به گزارش فارس، مراسم تشییع پدر شهیدان عموزاد مهدیرجی فردا برگزار می‎شود و زمان و مکان دقیق آن در حال حاضر مشخص نشده است اما گفته می‎شود که برنامه‎ای برای تشییع پیکر آن مرحوم در روستای مهدیرجه گلوگاه نیز تدارک دیده شده است.