دکتر یونسی با اشاره به ارسال پرونده متخلفان انتخابات شوراها به دادگستری اظهار داشت : تمام فعالیت های تبلیغاتی این داوطلبان در فضای مجازی رصد و تخلفاتشان نیز با تشکیل پرونده به دستگاه های نظارتی از جمله دادگستری ارسال می شود.

پرونده تخلفات برخی کاندیدای شوراها به دادگاه ارسال شد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) رئیس ستاد انتخابات رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی مازندران گفت که پرونده تعدادی از داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی به دلیل تخلف انتخاباتی به شعب رسیدگی به این تخلفات در دادگستری مازندران ارسال شد.

 

علیرضا یونسی رستمی  در گفت و گو با ایرنا عمده تخلف این داوطلبان نامزد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبلیغات زودهنگام اعلام کرد.

 

دکتر یونسی افزود : براساس قانون ، تبلیغات داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا تا قبل از ۲۱ اردیبهشت ماه ممنوع است و متخلفان نیز تحت پیگیرد قانونی قرار می گیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران اضافه کرد : داوطلبان نامزدی شوراهای اسلامی شهر و روستا باید قانون را رعایت کنند.

 

وی اظهار داشت : فعالیت انتخاباتی با نام داوطلب تا پیش از زمان قانونی تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا حتی در فضای مجازی نیز ممنوع است.

 

 یونسی اظهارداشت : کارگروهی برای رصد فعالیت انتخاباتی داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهوری در استان تشکیل شده است.

 

معاون استاندارمازندران افزود : تمام فعالیت های تبلیغاتی این داوطلبان در فضای مجازی رصد و تخلفاتشان نیز با تشکیل پرونده به دستگاه های نظارتی از جمله دادگستری ارسال می شود.