مظلومی گفت: پرسپولیس دروقت‌های تلف شده یعنی در دقیقه ششم وقت های اضافی گل را زد درحالی که وقت اضافی 4 دقیقه بود. محسن ترکی کار خودش را کرد. مهدی رحمتی یک دقیقه روی زمین افتاد اما داور 2 دقیقه وقت اضافه کرد.

پرویز مظلومی: داور دربی کار خودش را کرد

 

شرق پرس: سرمربی استقلال بازی احساسی و عقب کشیدن بازیکنانش را دلیل مساوی شدن بازی و نمایش تدافعی استقلال دانست. او البته در نشست خبری اصلا به تعویض های دفاعی خودش اشاره نکرد.

 

 

 

پرویز مظلومی بعد از تساوی یک بریک استقلال مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم. فشار روی ما زیاد بود. ۱۵ دقیقه اول بازی را خوب شروع کردیم اما یکی دو موقعیت به حریف دادیم. در نیمه دوم خیلی خوب و زود به گل رسیدیم. بازیکنان ما برای بردن احساسی بازی کردند و بی جهت عقب نشستند و به حریف فرصت دادند. طبیعی بود پرسپولیس به توپ بلند روی بیاورد ما وسط زمین خود را در نیمه دوم تقویت کردیم آنها با توپ‌های بلند هافبک‌های ما را از بازی خارج کردند. به دو تیم تبریک می‌گویم. هواداران هم لذت بردند. هواداران به اصول اخلاقی عمل کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

 

وی در مورد اینکه بازی بیشتر در اختیار پرسپولیس بود، خاطرنشان کرد: ما همه کارهای لازم را انجام دادیم، مدافعان ما زیاد عقب کشیدند و به حریف فرصت دادند. اگر دقت می‌کردیم با توجه به باز بودن دفاع پرسپولیس می‌توانستیم گل دوم را بزنیم، اما در برخی اوقات بازیکنان ما بی تجربگی کردند. پرسپولیس دروقت‌های تلف شده یعنی در دقیقه ششم وقت های اضافی گل را زد درحالی که وقت اضافی ۴ دقیقه بود. محسن ترکی کار خودش را کرد. مهدی رحمتی یک دقیقه روی زمین افتاد اما داور ۲ دقیقه وقت اضافه کرد.

 

مظلومی در مورد اینکه آیا تیمش برای مساوی به میدان آمده بود، تصریح کرد: خیر ما دوست نداشتیم بازی صفر بر صفر شود. تغییرات ما برای گل زدن بود. پرسپولیس با ارسال بلند بازی را از ما گرفت و با ارسال بلند اجازه بازی به ما ندادند. اگر خسرو حیدری می‌توانست نود دقیقه با ما بازی کند وضعیت بهتر بود. هدف ما دفاع کردن نبود بعد از گل احساس ما بر منطق غلبه کرد و بازیکنان ما عقب کشیدند بازیکنان ما با توجه به ۲ باخت در دربی اخیر می‌خواستند برنده شوند.

 

سرمربی استقلال یاد آورد شد: در بازی‌های اخیر دربی ۶۰-۷۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آمدند اما به خاطر نوع بازی دو تیم در این مسابقه ورزشگاه پُر شد و امیدوارم این حضور هواداران در ورزشگاه ادامه داشته باشد.