در حالیکه نتایج انتخابات نظام پزشکی در شهرهایی بزرگی همچون تهران روزهاست که اعلام شده است اما ظاهرا نتیجه نهایی این انتخابات در ساری به دلیل اعتراضات تا کنون اعلام نشده است...

پس از شورای شهر؛ انتخابات نظام پزشکی ساری هم به حاشیه کشیده شد؟

 

به گزارش شرق پرس رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شهرستان ساری گفت: نتیجه نهایی انتخابات نظام پزشکی ساری پایان هفته جاری اعلام می شود.

 

 محمد کریمی نسب در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه انتخابات نظام پزشکی شهرستان ساری پرشور برگزار شد و رقابت سنگینی بر این رقابت حاکم بود، اظهار کرد: رقابت در ساری به مانند استان تهران تنگاتنگ بود به طوری که در گروه پزشکی ۴۴ کاندیدا در تهران در ساری ۴۱ کاندیدا رقابت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه از دوره قبل تاکنون رقابت در این بخش قابل توجه بود، افزود: رقابت برای حضور در هیات مدیره نظام پزشکی قابل توجه بود.

 

کریمی نسب درباره اعلام نتایج انتخابات نظام پزشکی ساری افزود: به انتخابات نظام پزشکی ساری، دو نفر اعتراض داشتند که این اعتراضات در حال بررسی است اما به نظر در نتیجه انتخابات تاثیری نداشته باشد.

 

وی با بیان اینکه مراکز رای گیری طبق قانون تا ساعت ۱۰ شب بار بود و برگزاری انتخابات ادامه داد، گفت: متاسفانه انتخابات الکترونیک برگزار نشد و روند رای گیری دستی بود.

 

رئیس هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی شهرستان ساری با اشاره به اینکه در ساری ۱۷نفر هیات مدیره نظام پزشکی انتخاب شدند که ۱۰ نفر پزشک، دو نفر دندانپزشک، دو نفر داروساز و یک نفر لیسانسیه پروانه دار علوم آزمایشگاهی است، اظهار کرد: انتخابات نظام پزشکی ساری تایید نهایی نشده و اعتراضات در حال بررسی است.

 

وی اعلام کرد: دوم مردادماه روز دریافت اعتراضات بوده و فردا و پس فردا فرصت پاسخ به اعتراضات است. اگر این دو مورد اعتراض ادامه یابد، اعتراض به هیات مرکزی وارد شوند و نهایتا بازشماری و نظر نهایی را می دهند. اما نتایج نهایی همان چهارشنبه هفته جاری  اعلام می شود.