در پیام ربیع فلاح آمده است: کسب مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد را به همه شما دلاورمردان ایرانی به ویژه 9 پهلوان مازندرانی حاضر در تیم ملی مربیان و خانواده ها ،وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون کشتی کشورمان،اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان مازندران و مردم قهرمان پرور ایران اسلامی و هم استانی ها، تبریک می گویم.

ostandar-rabi fallah8

 

 

به گزارش شرق پرس ستاندار مازندران گفت: کسب مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا که با درخشش دلاورمردان کشتی دیار علویان محقق شد ، سبب مسرت و شادمانی شده است.

 

 

 

ربیع فلاح روز دوشنبه در پیامی که بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران منتشر شده است، افزود: درسال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی و در ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) ، استمرار پیروزی های جوانان غیور ما یکبار دیگر ارزش های کشتی ایران اسلامی و مازندران پهلوان پرور را به رخ جهانیان کشید و موجب خوشحالی ورزش کاران ، ورزش دوستان و هم وطنان شد.

 

وی تصریح کرد :کسب مقام قهرمانی جام جهانی کشتی آزاد که برای چهارمین سال پیاپی و با شکست مقتدرانه تیم میزبان بدست آمد را به همه شما دلاورمردان ایرانی به ویژه ۹ پهلوان مازندرانی حاضر در تیم ملی که نقش بی بدیلی در تحقق این مهم داشتند، مربیان و خانواده ها ،وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون کشتی کشورمان،اداره کل ورزش و جوانان و هیات کشتی استان مازندران و مردم قهرمان پرور ایران اسلامی و هم استانی ها، تبریک می گویم.

 

استاندار مازندران ابراز امید واری کرد که در سال ۹۴ دیگر ورزشکاران ایرانی با فتح مقتدرانه ی سکوها و کسب مدال های رنگارنگ در آوردگاه های بین المللی پرچم پر افتخار ایران اسلامی را به اهتزار در آورند.

 

تیم ملی کشتی آزاد ایران با شکست ۵ بر ۳ تیم آمریکا، میزبان جام جهانی در سالن فروم لس آنجلس برای چهارمین سال پیاپی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت.

 

 اضافه می شود ایمان صادقی و بهنام احسان پور دروزن ۶۱ کیلوگرم، سیداحمد محمدی و  مسعود اسماعیل پور  در وزن ۶۵ کیلوگرم، حسن یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، مرتضی رضایی قلعه در وزن ۷۴ کیلوگرم، رضا یزدانی و محمدحسین محمدیان در وزن۹۷ کیلوگرم و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هشت کشتی گیر مازندرانی حاضر در این رقابت ها بودند .