در پیام تسلیت بشار اسد به مقام معظم رهبری آمده است: با اندوه و حزن فراوان و دلهای سرشار از اعتقاد و ایمان به مشیت الهی خبر جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج دریافت نمودیم.

پیام تسلیت بشار اسد به رهبری و رئیس جمهور

 

 

شرق پرس: رئیس جمهور سوریه با صدور پیام‌های جداگانه‌ای حادثه منا را به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تسلیت گفت. 
 
 
 
این پیام‌ها بدین شرح می‌باشند:  
 
 
 
بسمه تعالی 
 
حضرت آیت الله العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای
 
رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران 
 
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته 
 
با اندوه و حزن فراوان و دلهای سرشار از اعتقاد و ایمان به مشیت الهی خبر جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج دریافت نمودیم. 
 
 
 
اینجانب به نام خود و به نام مردم عربی سوریه صادقانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی برادرانه خود را به حضرتعالی و مردم برادر ایران ابراز داشته، و از خداوند قادر سبحان غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات، علو درجات و محشور شدن با صدیقین و نیکوکاران در والاترین درجات بهشت را برای شما و شفای عاجل را برای مجروحین خواستارم.
 
 
 
 
بسمه تعالی 
 
جنات آقای دکتر حسن روحانی 
 
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران 
 
السلام علیکم و رحمت الله و برکاته 
 
با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی  از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج دریافت نمودیم. 
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی، تسلیت قلبی گرم و همدردی برادرانه خود به نام خود و بنام مردم عربی سوریه این حادثه اندوهبار به جنابعالی و مردم برادران ایران ابراز داشته و از خداوند قادر و متعال غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات و علو درجات شهدا را در بهشت و شفای عاجل مجروحین خواستارم. 
 
بشار الأسد 
 
رئیس جمهوری عربی سوریه
 
 
 
 
 
 
 
باشگاه خبرنگاران