از نکات جالب راهپیمایی ساری حضور عروس و داماد ساروی و جانباز 70 درصد قطع نخاع بود اما سوء استفاده های انتخاباتی نیز در این میان به چشم می آمد

 

 

به گزارش شرق پرس صبح امروز مردم دیار علویان همزمان با سراسر کشور در سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فریاد استکبارستیزی سر دادند.

 

 

مردم ولایتمدار شهرستان ساری از ساعت ۱۰ صبح امروز با طی کردن مسیر میدان شهید قاسمی به‌سمت خیابان فردوسی ـ میدان ابن‌شهر آشوب ـ خیابان جمهوری اسلامی ـ میدان ساعت و خیابان ۱۸ دی به میدان شهدا رسیدند و در اجتماعی باشکوه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

 

 

مردم علوی و ولایتمدار ساری در حالی از ساعت ۸ صبح امروز خود را به خیابان‌های منتهی به میدان شهید قاسمی، میدان ساعت و میدان شهدا رساند که مانند سال‌های گذشته حماسه‌ای دیگر از جنس عشق به نظام و انقلاب خلق کردند.

 

 

از نکات جالب راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری حضور سیدحسین آملی جانباز ۷۰ درصد هشت سال دفاع مقدس در جمع راهپیمایان مردم ساری بود که با حضور خود حماسه‌ای دیگر در برگ زرین انقلاب ثبت کرد.

 

 

 از حضور عروس و داماد تا جانباز قطع نخاع+ تصاویر

 

 

این جانباز ۷۰ درصد که از ناحیه نخاع آسیب جدی دیده و دو پای آن بر اثر جراحات قطع است، امروز مانند دیگر مردم انقلابی شهرستان ساری در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافت.

 

یکی دیگر از تصاویر جالب راهپیمایی ۲۲ بهمن ساری ، حضور زوج عروس و داماد در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان ساری بود که باری دیگر به جهان ثابت کردند در هر شرایط و زمانی حتی در لباس عروسی و دامادی هم در جشن بزرگ انقلاب حضور حماسی خواهند داشت.

 

از حضور عروس و داماد تا جانباز قطع نخاع+ تصاویر

 

به گزارش فارس سوءاستفاده‌های تبلیغاتی از سوی نامزدهای مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از نکته‌های منفی سی و هفتمین بهار انقلاب اسلامی بود که بعضی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با توجه به ممنوعیت تبلیغات، اقدام به پخش پوستر، کارت و برگه‌های تبلیغ کردند.