حجت الاسلام محمدی نسب خطیب جمعه میاندورود با بیان اینکه این شهرستان نیازمند توجه مسئولان مربوطه است، اظهار کرد: مردم این منطقه نیازمند توجه ویژه افراد مسئول هستند و باید با وعده‌های مورد تحقق خود در آبادانی این شهرستان تلاش کنند و فقط به شعار و وعده‌های توخالی اکتفا نکنند.

میاندورود نیازمند توجه مسئولان است/ از شعار و وعده های توخالی پرهیز شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به جایگاه مهم روحانیت در اسلام، اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا جایگاه روحانیت را در اسلام کم‌رنگ کنند زیرا به این نتیجه رسیده‌اند که اهمیت روحانیون در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخودار است.

 

 

وی فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از عوامل مهم در نفوذ مذهب شیعه دانست و تصریح کرد: عاشورای حسینی و استکبارستیزی یکی از تفکرات قوی مسلمانان است که دشمن برای نابودی این تفکر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

 

 

 امام جمعه میاندورود بیان کرد: مرجعیت و روحانیت عوامل مهم در نفوذ فرهنگ شیعه در جهان است و مهدویت و فرهنگی اسلامی به‌عنوان پرچم‌داران خط مقدم و مرزداران فکری جامعه محسوب می‌شوند.

 

 

محمدنسب به نقش سپاه پاسداران در کنار نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: بعضی از فرصت‌طلبان از جایگاه سپاه پاسداران در کنار نیروهای مسلح سوءاستفاده می‌کنند، مزدوران این امر را با افراد پست و پلید داعشی‌ها مقایسه کرده تا بتوانند اذهان عمومی را مورد تهاجم قرار دهند.

 

 

وی به بیانات مقام معظم رهبری درباره نفوذ دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها ملت ایران را درباره خطر نفوذ دشمن آگاه کرده و با مدیریت صحیح وی در مقابل انبوه هجمه‌ها مقابله کردیم.

 

 

امام جمعه میاندورود خاطرنشان کرد: بر ما واجب است که حرف حق را چندین بار تکرار کرده و ملت را از اهداف دشمن آگاه کنیم، زیرا خطر نفوذ بیگانگان در کمین اسلام است و رهبر معظم انقلاب  بارها به این نکته اشاره کرد که من مخالف مذاکره نیستم، ولی خوش‌بین هم نیستم.

 

 

 محمدنسب به حضور پرشور مردم در انتخابات تأکید کرد و افزود: بر ما واجب است تا در هفتم اسفندماه با مشارکت خود وظیفه‌مان را به‌عنوان ایرانی ادا کنیم و با انتخاب افراد اصلح در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، به همه جهانیان اقتدار و شور انتخاباتی را ثابت کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: اخلاق انتخاباتی و سیاسی یکی از وظایف مهم و اساسی کاندیدا است و از همه این افراد تقاضا داریم که این امر مهم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند و در حد توان خود وعده‌های منطقی بدهند.

 

 

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه این شهرستان نیازمند توجه مسئولان مربوطه است، اظهار کرد: مردم این منطقه نیازمند توجه ویژه افراد مسئول هستند و باید با وعده‌های مورد تحقق خود در آبادانی این شهرستان تلاش کنند و فقط به شعار و وعده‌های توخالی اکتفا نکنند.

 

 

محمدنسب پیگیری مطالبات مردم را بر مبنای قانون عنوان کرد و لازمه آن را رعایت اخلاق اسلامی و پرهیز از وعده‌های دروغین دانست که باید با تدبیر و آگاهی صحیح مطالبات مردم را محقق کنند.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه همه برنامه‌های ما باید برای جهان الگو باشد، گفت: فرق بین نظام اسلام رقابت برای خدمت کردن است ولی در غیر اسلام برای کسب قدرت، مردم باید فرق این دو را به‌خوبی درک کنند و هرگز دل به غربیان و بیگانگان خوش نکنند.

 

 

 

 

 

فارس