رئیس اداره حراست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سارق دستگیرشده در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری به مراجع قضایی تحویل داده شد

دستگیری سارق بقعه امامزاده عباس ساری

 

 

 

به گزارش شرق پرس روز گذشته بقعه امامزاده عباس (ع)، مرکز استان مازندران مورد هدف سرقت یکی از سودجویان قرار گرفت که با توجه به مباحث امنیتی و وجود دوربین‌های مداربسته، سارق ناکام ماند.

 

 

رئیس اداره حراست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت‌وگو با  فارس با تایید این خبر گفت: فرد سودجو  قصد صدمه‌زدن به ضریح بقعه متبرکه امامزاده عباس (ع) ساری و سرقت از آن را داشت که با هوشیاری نیروهای حفاظتی این بقعه متبرکه، دستگیر شد.

 

 

قدرت‌الله اسماعیل‌پور با بیان اینکه تدابیر حفاظتی در بقاع متبرکه اجازه سرقت به هیچ یک از سودجویان را نمی‌دهد، افزود: سازمان اوقاف از حداکثر ظرفیت‌ها برای ایمن‌سازی بقاع متبرکه استفاده می‌کند.

 

 

وی با اشاره به اینکه تمامی محوطه امامزاده عباس (ع) ساری به‌صورت شبانه‌روزی با وجود دوربین‌های مداربسته حفاظت می‌شود، ادامه داد: سارق دستگیرشده در بقعه امامزاده عباس (ع) ساری به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

 

رئیس اداره حراست اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: تمامی خادمان و عوامل فیزیکی بقاع متبرکه استان به مسائل امنیتی و حفاظتی آشنا هستند و اجازه هیچ‌گونه تعرض و سودجویی به اموال امامزادگان را نمی‌دهند.