انصاری امروز در جمع خبرنگاران گفت: انتساب لیست انتخاباتی تایید شده شورای نگهبان به انگلیس طنز تلخ تاریخی است و از جوانان می خواهیم تا با حضور در پای صندوق های رای معجزه مشارکت را نشان دهند.

مجید انصاری دبیر مجمع روحانیون مبارز: لیست انگلیسی طنز تلخ است

 

 

 

شرق پرس: حجت الاسلام مجید انصاری دبیر مجمع روحانیون مبارز تهران، انتساب لیست انتخاباتی تایید شده شورای نگهبان به انگلیس را طنز تلخ تاریخی دانست و از جوانان خواست تا با حضور در پای صندوق های رای معجزه مشارکت را نشان دهند.
 
 
 
ایرنا نوشت:  انصاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با وجود انتقادهای فراوانی که از عملکرد شورای نگهبان در رد صلاحیت ها دارم و به رغم این که عده ای محدود تایید شده اند جریان تمامیت خواه برخی از این لیست را انگلیسی می نامند.
 
 
 
وی ادامه داد: این اقدام توهین به شورای نگهبان، شعور ملت و انقلاب اسلامی ایران است و یک نوع بداخلاقی آشکار سیاسی در انتخابات و سواستفاده است.
 
 
 
دبیر مجمع روحانیون مبارز تهران افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری عرصه ولایت فقیه، دین و فقاهت است. آنهایی که چنین ادعایی درباره نامزدهای انتخاباتی مطرح می کنند از عقبه سخنان خود آگاه نیستند. حال اگر این افراد رای آورده و وارد مجلس خبرگان رهبری شوند یعنی باید گفت انگلیسی ها برنده شده اند؟ 
 
 
 
انصاری با تاکید بر این که من به این جریان مشکوک هستم، اظهار داشت: با توجه به سابقه ای که این جریان در سال ۷۶ با راه اندازی فیلم کارناوال در عصر عاشورا دارد جریان لیست انگلیسی را مشکوک و پیش ساخته می دانم که این گونه با حجم وسیع از آن استفاده می کنند و با کمال تاسف صدا و سیما این را بهانه کرده و به نوعی از سه نفر خاص تبلیغ انتخاباتی می کند.
 
 
 
دبیر مجمع روحانیون مبارز افزود: صداوسیما خیال همه را راحت کند و اسامی مدنظر خود را تبلیغ کند. چرا دیگران را متهم می کند؟ قطعا این رفتار مغایر قانون، منافع ملی و اخلاق اسلامی است.
 
 
 
انصاری تصریح کرد: مردم ایران هیچ گاه به توصیه بیگانگان گوش نداده و نخواهند داد و اگر در یک رسانه بیگانه تحلیلی انجام شده است نباید دستاویزی برای تحقیر رقیب در داخل کشور شود. 
 
 
وی افزود: حال اگر این رسانه ها در جناح موردنظر تخریب کنندگان تبلیغ یا تمجید می کنند با تیتر درشت می گویند، اعتراف و تکریم دشمن در برابر واقعیت اما اگر تایید ضمنی برای جریان مخالف آنها شد، لیست انگلیسی و امثال آن نامیده می شود. مردم به خوبی معنای این رفتارهای غیراخلاقی را متوجه می شوند. همچنان که معنای عدم تایید شخصیت هایی همچون سید حسن خمینی را متوجه می شوند. 
 
 
 
وی ادامه داد: چگونه می شود لیستی که رییس جمهوری منتخب مردم، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و بزرگانی از حوزه در آن هستند را به لیست انگلیسی متهم کنند؟ انتظار می رفت شورای نگهبان به عنوان ناظر در برابر این رفتار هنجارشکن موضع می گرفت اما از آنجا که ۶ نفر از اعضای این شورا نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و رقیب هستند، انتظاری از آن نداریم. 
 
 
 
انصاری تصریح کرد: مردم بار دیگر پاسخ این تبلیغات مسموم را خواهند داد و به خوبی لیست اصلح را از نوع تبلیغات تعیین می کنند. به هر حال موج تخریبی علیه نامزدهای مردمی به بهانه اظهارات رسانه های بیگانه هم غیرقانونی است و هم به معنای ترس از پیروزی رقیب است. 
 
 
 
معاون امور مجلس رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود به موج تخریبی علیه دولت اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی این روزها دولت را به بی برنامگی و مسایل اقتصادی متهم می کنند و وعده بهشت برین اقتصادی می دهند، در حالی که دولت نهم و دهم در اختیار آنها بود و باید به مردم گزارش دهند که در زمانی دولت و مجلس را هشت سال کامل در اختیار داشتند، آن هم با درآمدهای افسانه ای نفت بشکه ای ۱۲۰ دلار و درآمد ۷۰۰ میلیارد دلاری بی سابقه در تاریخ ایران، چه گلی به سر مردم زدند؟ 
 
 
 
وی ادامه داد: اینها فکر می کنند مردم حافظه سیاسی خود را از دست داده اند اما مردم خوب می دانند که اینها در گذشته چگونه عمل کرده اند. دولت تدبیر و امید در طول فعالیت خود مشغول آواربرداری از زلزله های اقتصادی بود که همین آقایان ایجاد کرده بودند.
 
 
 
معاون امور مجلس رییس جمهوری یادآور شد: دولت به تازگی توانسته است زمینه را برای سرمایه گذاری و تحرک اقتصادی هموار کند.