علی‌محمد شاعری منتخب مردم در حوزه شرق مازندران در پیامی از مردم حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه تشکر و قدردانی کرد و افزود: آنچه که در روز هفتم اسفندماه در این حوزه انتخابیه شکل گرفت، چیزی جز تحقق همه‌جانبه شعار مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت نبود

علی محمد شاعری پیام شرق مازندران گلوگاه بهشهر نکا

 

 

به گزارش شرق پرس علی محمد شاعری در پیام خود خطاب به مردم شهرستانهای گلوگاه بهشهر و نکا نوشت: در آغاز درود می فرستم بر روح آسمانی امام راحل و مقام معظم رهبری که فرصت انتخاب عقلانی را در جامعه مردم‌سالار دینی، نهادینه ساختند؛ ارادت و سپاس خود را تقدیم می‌کنم به پیشگاه شهدای بلند آشیان که ارواح آسمانی آنها همواره ناظر اعمال ماست.

 

 

وی در این پیام آورده است: تشکر بی‌آلایش خود را نثار می‌کنم به بیوت معظم علما، روحانیت آگاه و ائمه جمعه و جماعات، که نقش هدایت‌گری آنها بی‌بدیل و جاودانه است و گرامی می‌دارم عظمت حضور شکوهمند همه عزیزان از جمله فرهنگیان، فرهیختگان، بازاریان، کشاورزان و کارگران سخت‌کوش، بانوان پاک‌دامن و عفیف و جوانان رشید و برومند این مرز وبوم که بار مسئولیت خطیر نمایندگی مجلس را به اینجانب محول و تفویض کردند.

 

 

بی‌گمان قلم قاصر از وصف حماسه ماندگاری است که در این بخش از سرزمین ما رقم خورد و عظمتی را شکل داد که اوج تبلور فهم سیاسی قاطبه مردم بود؛ آنچه که در روز هفتم اسفندماه در این حوزه انتخابیه شکل گرفت، چیزی جز تحقق همه‌جانبه شعار مقام معظم رهبری بر همدلی و همزبانی دولت و ملت نبود، که باید ستود این همه اقتدار و والایی را که از دل‌های پاک و مصفای یکایک شما نشات گرفت.

 

 

اینجانب هرگز نخواهم توانست آنچه را که شما عزیزان در حقم عنایت فرمودید، پاسخگو باشم؛ اما در پیش‌گاه عظمت شما تواضع و ادب، پیشه می‌کنم و محبت بی‌حد و حصر شما را به عنوان یک سرمایه عاطفی و اجتماعی همواره با خود خواهم داشت و آن را ارج خواهم نهاد.

 

 

عزیزان من، تردید نداشته باشید که فصل رویش در راه است و این سرباز ولایت و خادم ملت همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا با اتکای به مدیریت جهادی، آنچه را که در خور شان فرهنگ و فرزانگی شماست محقق کند.

 

 

در پایان دست استعانت به سوی شما دراز می‌کنم تا مرا در این راه پر از سختی و دشواری مددکار باشید؛ چرا که خود را همواره محتاج دعای خیر شما می‌دانم.