پس شمارش آراء خبرگان رهبری آیت‌الله لاریجانی، آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله معلمی و آیت‌الله توکل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتخب مردم استان مازندران شدند.

نمایندگان خبرگان رهبری مازندران انتخاب شدند+ اسامی و تعداد آراء

 

 

 

به گزارش شرق پرس پس از اتمام شمارش آرای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آرای هفت کاندیدا از حوزه انتخابیه مازندران اعلام شد.

 

 

هفت کاندیدا از مازندران در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند که چهار داوطلب از سوی مردم انتخاب شدند. از مجموع ۳ هزار و ۴۹ شعبه اخذ رأی ۲ هزار و ۹۳۸ صندوق شمارش و نتایج آن اعلام شد.

 

 

در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۹۶ درصد مجموع آرا، آیت‌الله لاریجانی با ۶۵۶ هزار و ۵۹۴ رأی و ۴۱/۸۲ درصد، آیت‌الله طبرسی با ۵۹۷ هزار و ۴۲۶ رای و ۳۸/۰۵ درصد، آیت‌الله معلمی ۵۳۶ هزار و ۸۴۱ رای و ۳۴/۱۹ درصد، آیت‌الله توکل ۴۷۰ هزار و ۶۹۰ رأی و ۲۹/۹۸ درصد، آیت‌الله سیفی ۳۳۲ هزار و ۲۳۸ رأی و ۲۱/۱۶ درصد، آیت‌الله پیشنمازی ۲۶۸ هزار و ۳۵۳ رای و ۱۷/۰۹ درصد و آیت‌الله گلی ۱۸۰ هزار و ۵۳۵ رای و ۱۱/۵۰ درصد را کسب کردند.

 

 

آیت‌الله صادق آملی لاریجانی: ۶۵۶۵۹۴

 

آیت‌الله نورالله طبرسی: ۵۹۷۴۲۶

 

آیت‌الله علی معلمی: ۵۳۶۸۴۱

 

آیت‌الله سیدرحیم توکل: ۴۷۰۶۹۰

 

آیت‌الله علی اکبر سیفی مازندرانی: ۳۳۲۲۳۸

 

آیت‌الله سیدصادق پیشنمازی: ۲۶۸۳۵۳

 

آیت‌الله محمدحسن گلی شیردار:۱۸۰۵۳۵

 

 

به گزارش فارس، آیت‌الله لاریجانی، آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله معلمی و آیت‌الله توکل در انتخابات مجلس خبرگان رهبری منتخب مردم شدند.