مراسم تشییع و وداع با پیکر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا روحانی نژاد در بهشهر برگزار و پس از آن برای خاکسپاری به مشهد مقدس منتقل شد.

 

 

به گزارش شرق پرس پیکرمرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا روحانی نژاد، از روحانیون مبارز و انقلابی  و برجسته شرق مازندران بعد از مراسم تشییع و وداع در بهشهر به مشهد الرضا منتقل شد.

 

 

مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا روحانی نژاد یکی از ائمه جماعات حرم مطهر امام رضا (ع) بود که سالها به تبلیغ دین، مفاهیم الهی و قرآنی و مسائل روز می پرداخت و سالهای آخر زندگیش را در زادگاه اش بعنوان امام جماعت مسجد صاحب الزمان فراشمحله مشغول بود وی یکی از مبارزین برجسته انقلابی مازندران بشمار میرفت که بعد از انقلاب بعنوان مسئول عقیدتی و سیاسی استان مازندران بود ،که به‌دلیل بیماری و کهولت سن  دار فانی را وداع گفت.

 

 

این خطیب توانا و روحانی فاضل، از مسجد صاحب‌الزمان (عج) فراش‌محله تشییع و وداع مردم با این تازه سفر کرده در مصلای نماز جمعه بهشهر انجام گرفت.

 

 

 نماز میت بر ، پیکرمرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا روحانی نژاد به امامت آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه و نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری اقامه شد .

 

 بنابر وصیت این عالم وارسته، پیکر پاکش بعد از تشییع به مشهد مقدس انتقال و در آنجا دفن شد.

 

عکس و خبر : محمدرضا ضابط