عارف گفت: بسیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده اند و ما نسبت به این موضوع گله مندیم.

عارف: بسیاری از چهره های شاخص اصلاح طلب یا تائید صلاحیت نشدند یا عدم احراز شدند

 

شرق پرس: محمدرضا عارف با بیان اینکه راهبرد اصلی انتخاباتی برای ما حضور مردم در صحنه است گفت: به کم مهری ها نباید توجه کرد؛ چراکه مسایل به تدریج حل می شود ومهم نفس حضور مردم است. البته بسیاری از چهره های شاخص اصلاح‌طلب توسط هیات های نظارت یا عدم احراز صلاحیت شده اند یا تایید نشده اند .انتظار ما از شورای نگهبان این است که مساله را جبران کند و ما نسبت به این موضوع گله مندیم.

 

وی ادامه داد: شورای نگهبان اقدام هیات های نظارت را جبران می کند تا شاهد حضور جدی و متنوع نامزدها باشیم و مردم با آزادی عمل نامزد خود را انتخاب کنند.

 

ما به اخلاق و عقلانیت پایبند هستیم ، برای رقابت جدی به صحنه می آییم و بعد از آن با رفاقت جدی امور را پیگیری خواهیم کرد. معتقدیم با توجه به شرایط کشور اگر مجلس شریک دولت باشد دولت هم می تواند برنامه های خود را پیش ببرد البته از نقش نظارتی مجلس غافل نیستیم.

 

رییس شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با بیان اینکه بهتر آن است که رسانه ها در جهت همگرایی حرکت کنند گفت: پرداختن به مسایل جزیی و اختلاف نظرها مشکلی را حل نخواهد کرد و در سالی که به نام همدلی نامگذاری شده همه باید بر اساس مشترکات تلاش کنند.حرف آخر را مردم در هفتم اسفند خواهند زد و از مردم می خواهیم که حضور جدی داشته باشند./تابناک