برهانی با اشاره به اینکه رستمکلا در سال 1359 تبدیل به شهر و دارای شهرداری شد، افزود: با گذشت 35 سال از این موضوع هنوز پلیس راهور در این شهر مستقر نشده است

شهردار رستمکلا برهانی:با گذشت 35 سال هنوز پلیس راهور در رستمکلا مستقر نشد

 

 

 

به گزارش شرق پرس علی برهانی در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر با بیان اینکه وضعیت روشنایی شهر رستمکلا اصلا مطلوب نیست و تقریبا ۴۰ درصد چراغ های معابر این شهر خاموش است، خواستار توجه بیشتر اداره برق شهرستان بهشهر به این موضوع شد.

 

 

وی تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و ورود مسافران قطعا باید شرایط مطلوب تری برای میهمانان و مسافران نوروزی فراهم شود.

 

 

برهانی با اشاره به اینکه رستمکلا در سال ۱۳۵۹ تبدیل به شهر و دارای شهرداری شد، افزود: با گذشت ۳۵ سال از این موضوع هنوز پلیس راهور در این شهر مستقر نشده است و با توجه به انباشت وسایل نقلیه در سطح شهر با مشکلات عدیده ای روبه رو هستیم که از مسئولین مربوطه می خواهم حداقل ۲ نفر نیروی پلیس راهور برای استقرار در شهر رستمکلا برای کنترل وضعیت راه فرستاده شود.

 

 

شهردار رستمکلا گفت: حضور نداشتن پلیس راهور در شهر رستمکلا آسیب های بسیاری به این شهر وارد کرده است زیرا عبور وسایل نقلیه سنگین خسارات بسیاری به آسفالت و زیرساخت های شهر رسانده و همچنین آلودگی های زیست محیطی و آلودگی صوتی بوجود آورده است.

 

 

به گزارش ایسنا, برهانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه جاده سراسری از وسط شهر رستمکلا عبور می کند و در ایام تعطیل سال بار ترافیکی سنگینی دارد هیچ پل عابر پیاده ای در شهر وجود ندارد که این امر نیاز به توجه بیشتر مسئولین شهرستان دارد.